Nieuw hier!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
ik wilde me even voorstellen:
ik ben shirley en ben 28 en moeder van een dochtertje van 3.
in 2008 heb ik ook al mee gekletst op dit forum en was ik binnen 3 maanden zwanger.
we zitten nu in ronde 2, dus ik dacht ik klets weer even gezellig mee.

succes allemaal!!!

gr shirley

hee shirley,
gezellig dat je ook weer mee komt kletsen!! ik ben 25 jaar en heb een dochter van 2,5 jaar! we zitten momenteel in ronde 5 en mijn NOD is 21 april!hoop dan dat ronde 6 niet nodig is en we zwanger mogen raken!
liefs

nou dan kunnen we met z'n alle weer lekker klagen haha maar ja is voor een goed doel toch?

Zeker een heel goed doel, enne...anoniem klagen is heerlijk toch bij meiden die je begrijpen. Met al mijn verhalen hoef ik bij mijn man niet aan te komen. Die wil graag alleen de normale leuke dingen horen. Gevalletje "steek je kop in het zand"zal ik maar zeggen. Wat niet weet wat niet deert! Groetjes!!

Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen & klagen. Ik ben 25 en zit in ronde 4 voor de eerste. Veel plezier!

Welkom!! Altijd gezellig weer iemand erbij die meepraat en klaagt hihi! Ik ben 26 en mama van een dochter van bijna 2. We zitten nu in de 4e ronde voor een 2e wonder en gaan komende week beginnen met klussen! Heb er weer zin in hihihihi!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan