Nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben nieuw hier en lees al een tijdje met jullie mee.....

Ik ben in april 2011 gestopt met de pil en zijn bezig met ronde 2 voor ons 1e kindje allemaal erg spannend. Mijn cyclus is tot nu toe erg onregelmatig 1e keer 28 dagen en de laatste keer 51 dagen heb toen ook meerdere negatieve testen gedaan helaas. Vind het nu erg lastig om te bepalen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn dus doen we het maar gewoon regelmatig ;-)

Probeer er verder niet zo mee bezig te zijn maar dat is best lastig vooral nu ik van alles voel en de 28 dagen in zicht komen (as donderdag)

Tot vorige week had ik eigenlijk weinig klachten tot donderdag....... ben een paar dagen misselijk geweest met vlagen over de hele dag verspreidt en wat humeurig en wat steekjes in mijn buik. Sinds het weekend vindt mijn man dat het anders aanvoelt tijdens de sex..... heeft iemand hier ervaring mee? Volgens vrienden voel je het als man als je vrouw zwanger is. Verder vandaag wat lichte kramp in mijn buik & rugpijn............ we wachten maar gewoon af.

Hoop dat iedereen snel zwanger wordt

Groetjes

heey....

allereerst WELKOM...

even antwoord op je vraag...
Ik heb eigenlijk geen idee of het anders aanvoelt tijdens de sex, maar mijn vriend zegt wel iedere maand weer je bent zwanger...
en helaas zit in ronde 8...
Ook voel ik iedere maand vanalles, deze maand weer erger als de afgelopen 2 maanden, mijn lichaam heeft me dus vaker voor de gek gehouden...

Hoop dat joou lichaam je niet voor de gek houdt en dat het raak is...
zal voor je duimen

Hoi Cloewja,

Ben er vorige maand ook achter gekomen dat je lichaam je onwijs voor de gek kan houden. Daarom wilde ik proberen om er minder mee bezig te zijn.

Ronde 8 alweer.....hoop voor jou dat je ook snel zwanger wordt.

Groetjes

hee,
welkom en gezellig dat je ook komt kletsen!
mijn kerel zegt nooit dat ie het anders aanvoelt of zo iets, hoor hem er over in elk geval!
weet nog wel toen ik zwanger was van me dochter het voor mezelf wel anders aan voelde, vooral orgasmes deden zeer!
nu nog niet weer gehad en alweer ronde 9 hier voor een 2e!
succes!!
Liefs

Hey hallo,

Van harte welkom hier!

Toen ik zwanger was, merkte mijn man geen verschil. Voor mij voelde het stroever aan, maar dat ervaarde mijn man niet zo.

Heel veel succes, hopelijk ben je snel zwanger.
Groetjes Lieke

hallo,

welkom op dit forum. ik ben ook sinds kort nieuw op dit forum (wel sinds nov 10 gestopt).
het blijft lastig om niet te weten wanneer je precies moet worden en om er niet zo mee bezig te zijn. ik ben er zelf meestal de laatste paar dagen voor mijn nod er erg mee bezig.
mijn menstruatie bv lijkt elke keer drie dagen langer te duren.eindelijk een soort patroon..

veel succes en hoop dat iedereen snel zwanger wordt.

liefs didi

Hehoi,

Welkom hier. Volgens mij heeft mijn man nog nooit iets gezegt dat het anders aanvoelt. Later in de zwangerschap wel. Hopelijk is het raak.

Liefs Linda,

Welkom!
Dat t vrijen anders aanvoelt, nooit gehoord en meegemaakt maar wie weet. Wel lastig dat je nog even geen regelmaat hebt maar kan komen door het 'ontpillen'. Succes meid, hopelijk ben je snel zwanger!

Terug
Bovenaan