Nieuw hier!

hallo,

Ik ben 26 wkn zwanger van de tweede en 4 dec uitgerekend. En wilde wel eens kijken hoeveel mama's er nog meer in dec uitgerekend zijn. Gister hebben we een pretecho gehad en heel mooi ons kleine meisje kunnen zien. Jaja als ze het goed hebben krijgen we dit keer een meisje dus allemaal spannend.

Welkom!!

Van harte gefeliciteerd! Ook een meisje! Leuk!
Volgens mij gaat het hier aardig gelijk op met de jongens en de meisjes voor zover dat nu bekend is.

Geniet lekker van jullie zwangerschap!

Gr Esther

Hallo,

Fijn dat jullie een mooie echo hadden.
Welkom op het forum!!

Wat leuk een meisje( wij krijgen ook een meisje en hebben al een zoon van vier)
Ik ervaar deze zwangerschap heel anders dan de eerste.
Hoe voel jij je?

Groetjesss Mar

Ik voel me redelijk goed. In het begin van mijn zwangerschap was mijn bloeddruk te hoog maar dat was gelukkig tot nu toe maar 1 malig en blijft mijn bloeddruk tot nu toe prima, maar wordt goed in de gaten gehouden omdat bij mijn eerste zwangerschap mijn bloeddruk de laatste 4 weken te hoog was. En bij de bevalling ging de hartslag van mijn zoontje gevaarlijk omlaag ook brak de navelstreng af en heb ik veel bloed verloren. Daarom moet ik vanaf 34 wkn naar de gyn en moet ik dus ook in het ziekenhuis bevallen. Ik ervaar deze zwangerschap veel zwaarder dan de eerste en heb ook meer kwaaltjes als toen. Maar al met al voel ik me goed. Moet nog 2 wkn werken en dan heb ik lekker 5 wk vakantie daarna gaat gelijk mijn verlof in dus dat is een prettig vooruitzicht.

Van harte gefeliciteerd en welkom!

Inderdaad een fijn vooruitzicht dat je nog maar 2 weken hoeft te werken, ik mag morgen na 3 weken vakantie weer beginnen, totaal geen zin in!
Maar goed nog 9 weekjes en dan gaat mijn verlof ook in..

Hoop dat alles goed gaat met je bloeddruk en geniet van je vakantie!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan