nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nieuw hier en weet dus niet hoe alles werkt...
Ik las dat van je af schrijven helpt.
Ik ben 31 jaar en heb een dochter van bijna 4 jaar. We zijn nu 7 maanden bezig voor een 2e en dit lukt niet zo... dus vandaag aangemeld bij dit forum

welkom, en schrijf het van je af helpt echt,
snap je frustratie helemaal

Hoi Kim,

welkom! Afschrijven kan idd erg goed helpen!
Was je van je dochtertje meteen of eerder zwanger?
Wij hebben een zoontje en ik was meteen zwanger, nu al in ronde 9 en vind het enorm frustrerend... Zo zie je maar, zwangerschappen zijn niet te plannen!

Groetjes Charlotte

hee Kim,
welkom en gezellig dat je me ekomt schrijven.
wat leuk dat je al een dochter van bijna 4 jaar hebt. bijna naar school dan zeker?!
en idd erg frustrerend dat de 2e dan wat langer op zich laat wachten.
helaas helaas ken ik het ook.
wij hebben een dochter van bijna 3 jaar (as woensdag) en waren van haar in ronde 4 zwanger en nu inmiddels voor een 2e wonder alweer beland in ronde 11. dus schiet nog niet echt op. als ik januari nog niet zo ver is dan bezoekje aan de huisarts.
veel succes en hoop dat je gauw posi test! wanneer is je NOD als ik vragen mag.
succes!!!
liefs

Welkom!
Deel het allemaal maar met ons dat helpt zeker. Hoop dat je snel zwanger wordt!

Succes!

hoi hoi,

Ik was van mijn dochter inderdaad binnen een maand zwanger! dus is het best frustrerend dat het nu niet wil.
Mijn cyclus is erg onregelmatig van 35 tot 42 weken! afgelopen maand was dit terug naar 31 dagen!!! en ondanks de frustraties heb ik gisteren een test gedaan......tromroffels ........ hij gaf ZWANGER aan!
Heb ik dat! begin je net een forum van niet zwanger worden is het dan toch zover! bedankt voor jullie lieve reactie ... liefs

Kim!!!! welkom en tot ziens! Hahahaha!!!

Wat een geweldig nieuws zeg!! Gefeliciteerd!! Ben blij dat het toch gelukt is! Super!!!! Geniet ervan!!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan