nieuw hier

hallo,

ik ben nandi en 20 jaar en ondertussen ben ik 21 weken zwanger, van mijn eerste kind

Ik werk bij aveleijn (gehandicaptenzorg) als clusterassistent en mijn werk bestaat veelal uit schoonmaakwerk en deels begeleiden
maar door rugklachten en duidelijke overbelasting van de spieren zit ik vanaf deze week officieel in de ziekte wet!
Dus van de 21,6 uur die ik werkte, werk ik nu 2 keer in de week 3 uurtjes in de week.
en om de week de zaterdag van 12 tot 4

Het probleem is, ik ben bang dat ik mij gauw ga vervelen, ik lees op dit moment erg veel en heb ondertussen ook al 4 boeken in ander halve maand gelezen.. Maar ik mag maar 20 minuten zitten en daarna moet ik even wat anders doen..
ook voel ik me erg lusteloos en heb ik nergens zin in!

zijn er meer vrouwen die thuis zitten i.v.m. rugklachten?
en wat doen jullie eraan om je niet te vervelen?

alvast bedankt

groetjes Nandi
 
Hallo Nandi,

Ik zit ook alleen thuis, mijn man werkt en traint...Dat allemaal woon ik hier pas en heb ik hier helemaal niemand om iets leuks mee te doen. Het is dus letterlijk thuis zitten!! :(( Als mijn man van werk is is het al vrij laat koud en donker om nog wat te gaan doen....Ik weet zelf ook niet hoe ik me bezih moet houden de hele dag. We wonen in een klein appartementje, veel huishoudelijk werk is er niet...En jah..koken is ook maar 1 uurtje.

Ook ik heb rugklachten..ik denk van het niets doen..

Groetjes Amina
 
Hallo :)
Ik ben ook flink wat boeken aan het lezen, want zit indd ook thuis met rugklachten. (en een afgeknelde zenuw)
Langer als 10-15 min mag ik niet zitten, verder lig of loop ik alleen maar. Van de fysio heb ik flink wat oefeningen meegekregen.

Ook al is het heeel erg saai, je moet toch echt naar je lichaam luisteren, ik heb dat niet direct gedaan (wist eerst namelijk ook niet dat ik zwanger was) En daarna ook nog doorgegaan met werken, ik dacht dat doe ik wel even.. Maar luister naar je lichaam!! Echt heel belangrijk, want nu is de pijn niet leuk, maar na je bevalling al helemaaal niet als het niet meer weggaat bijv.

Sterkte! En als en als je nog een leuk boek weet, laat het dan even weten ;)
Waar woon je eigenlijk? Groetjes Shar
 
hey,,

het is me dus maar neer leggen bij de situatie..
al vind ik het wel erg lastig, gelukkig heb ik wel 2 honden waar ik 3 keer op een dag mee kan lopen, en familie en vrienden in de buurt.. maar ja, die zijn inderdaad wel druk met werk, school enzovoort..

mijn man komt rond half 5 altijd thuis en gelukkig hebben we dan nog een hele avond, maar dan is het inderdaad al erg laat als je met het eten klaar bent, daar komt bij dat ik 2 avonden in de week moet werken wanneer hij thuis komt..

ik woon in enschede... ik lees graag thrillers, maar ik genoot ook van het boek: kamer

groetjes
 
Terug
Bovenaan