Nieuw hier...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik ben Mascha239, 32 jaar, 2 schatten van kinderen en vandaag een week overtijd maar heb 4 negatieve testen! Heb net vd huisarts gehoord dat ik volgende week pas een bloedtest kan krijgen. Ik heb wel de nodige zw kwaaltjes.
Ook veel gerommel in mijn buik en onderrug. Kan geloof ik 2 kanten op toch?
Wie heeft dit ook meegemaakt of heeft tips?
Ik lees zoveel verschillende verhalen. Vrouwen die na 8 dagen overtijd alsnog positief testen maar helaas ook dat de duivels gewoon laat komen.
Wat moet ik denken?

Nogmaals welkom meid!

Wat een verwarrende periode zeg...tja....het kan indd 2 kanten op. Voor jou zijn de zw kwaaltjes waarschijnlijk wel herkenbaar en nu een week overtijd....Ik zou denken dat je gewoon zwanger bent! Het kan natuurlijk zo zijn dat je pas later positief test, dat lees ik ook vaker bij sommige dames. Ik hoop dat je bloedonderzoek meer duidelijkheid geeft en dat die duivels gewoon wegblijven.

Heb het zelf niet mee gemaakt want wij zitten (waarschijnlijk) in ronde 15 voor ons eerste kindje en straks in de mm. Dus ik heb helaas geen tips of adviezen voor je.

Succes! Liefs Lynn

Ja zw kwaaltjes wel herkenbaar maar toch maakt het me erg onzeker. Zou eerder denken dat de pijn in mijn onderrug een begin is van mijn duivels maar dat heb ik nu alweer vanaf afgelopen donderdag maar nog geen duveltje te herkennen:)

Ik heb je topics en reacties gelezen, jeetje ik hoop echt dat je heel snel zwanger bent. Dit gun je niemand.
Ga je de huisarts al bellen of wacht je nog tot woensdag?
Liefs Mascha

Welkom!

Wij zitten in ronde 4 voor de 1e.. dus ik kan je helaas geen tips geven. Uit verhalen en ervaring kun je heel moeilijk voelen welke kant het opgaat en is het gewoon wachten geblazen...
Hopen dat je ukkie eigenwijs is en gewoon nog niet wil laten weten die ie der zit;)

Succes

Liefs Renate

@Renate: Haha daar moest ik wel even om lachen! De andere 2 van mij zijn ook al eigenwijs dus niet gek als de derde dat ook zal zijn:) Maar die lieten gelukkig wel 2 dagen na mijn NOD van zich horen!

Wanneer is jou NOD? Dikke kans dat ik al iets van je gelezen heb maar ik haal veel topics met namen nog door elkaar.

Mijn onderrug voel ik de hele dag al....miss toch de duivels???!!!

Oh stom Renate!
Zie net je topic "klussen zonder kijkers". Zoals ik als schreef: veel plezier en om de dag moet goed komen!

ik heb 5 dagen overtijd nega getest, en 10 dagen over tijd een zeker duidelijke 2de streep gehad nu 10 weken zwanger hihi, dus kan alle kanten op.

liefs

Terug
Bovenaan