Nieuw hier!

Hallo meiden,

Ik kom van het zwanger worden forum en mag me bij jullie gaan aansluiten. Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Heel pril dus. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vindt. Hadden jullie dat ook? Eerst had ik ook last van mijn buik maar voel eigenlijk helemaal niks meer! Is dat gek.

Liefs
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je bent niet de enige die het een beetje eng vindt hoor. Dat heb ik ook. Is het voor jou ook de eerste?

Je voelt zo veel dingen nu, dat is soms best wel verwarrend he.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier op het forum. Ik vind echt niet echt eng maar meer spannend en een wonder wat er gebeurd in mijn lijf.
Geniet er van en blijf zo positief mogelijk.
 
Hoi gefeliciteerd. Het is en blijft spannend. Ben zelf nu ruim 25 weken zwanger en elke dag ben ik onzeker. Is dit wel goed en wat ik nu voel is dat wel goed. De onbezorgde tijd is er helaas vanaf nu.

Ik kan alleen maar zeggen, probeer te genieten. Ik merk dat ik daar moeite mee heb, omdat ik zo onzeker ben en baal daar onwijs van!

gr yvonne
 
hey

ik herken je gevoel helemaal ik ben 6 weken en 4 dagen maar ik heb veel last van me buik een soort ongesteldheids gevoel maar heb inmiddels al begrepen dat het er bij hoort en ik ben licht in me hoofd dit is mijn eerste zwangerschap dus nog erg onzeker
 
Terug
Bovenaan