Nieuw hier

Hallo juni mama's,

Ik ben Fairy en ben zwanger van de eerste. Het lijkt me leuk om met jullie mee te gaan kletsen op dit forum en ervaringen uit te wisselen. Eerder heb ik al meegedaan bij een andere mamaclub maar die zwangerschap ging toen mis en dat was helaas niet de eerste die misging (miskramen). Ik ben dus voorzichtiger geworden met aanmelden en heb dit keer gewacht op de 12 weken echo. Deze heb ik pas gehad en alles was gelukkig goed! Dat was een hele opluchting. Wat was het mooi om ons kindje te zien en het hartje te horen. Mijn vertrouwen dat het nu wel goed zit is zeker gegroeid, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu de 20 weken echo weer spannend vind. Deze heb ik begin februari. Ik ben trouwens eind juni uitgerekend.

Groetjes,
Fairy

Welkom!!

Ik heb zelf ook de 20 weken echo begin februari, ook eind juni uitgerekend :) Het is voor mij ook de eerste en ik ben zelf ook erg benieuwd naar de volgende echo!

Dus wat dat betreft, genoeg overeenkomsten!

Dank!

Suuuz wat leuk dat we gelijk op gaan. Heb jij ook last van klachten? Ik het begin was ik snel misselijk en moe. Het gaat nu al iets beter gelukkig. Ik heb een week of drie geleden een nieuwe broek moeten kopen omdat ik er niet veel meer pas. Grappig want dit had ik nog niet zo snel verwacht. Ben jij al aan het kijken naar baby dingen of wacht je de 20 weken echo af? Ik kan het niet laten moet ik eerlijk zeggen. Het is zo leuk allemaal.

Groetjes,

Terug
Bovenaan