nieuw hier

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
ik mag me hier bij jullie aanmelden. ik ben 24jaar en nu 12 weken zwanger, 31 juli uitgerekend.
dit is onze eerste zwangerschap en alles is spannend en nieuw, maar alles komt vast goed.
helaas door de vermoeidheid werk ik maar 5/6 uurjtes op een dag ipv 8. maar mijn werkgever gaat er goed mee om, die vind het super leuk.
vorige week voor het eerst bij de verloskundige geweest, maar heb een hele lage bloeddruk. er werden 4 buisjes bloed afgenomen en dat was een beetje teveel, daarna 2dagen heel erg duizelig geweest. volgende week hebben we de combinatie test en 15 maart de 20wken echo.
hopenlijk weten we ervoor al wat het is, met 16-17 weken laten we een pretecho voor geslachtsbepaling maken.
(sorry voor het lange bericht)

lange berichten zijn altijd welkom
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
geniet er lekker van, nu mag het !!
Fijn dat je werkgever zo relaxed omgaat met je vermoeidheid, er zijn er genoeg die minder fijn reageren
groetjes Jacqueline

Gefeliciteerd. Super dat je werkgever er goed mee omgaat.
Ik ben zelf ook 24 en een paar dagen (26/27 Juli) voor jou uitgerekend. En eigenlijk wil ik ook met 16/17 weken een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling aangezien het grote speculeren nu in alle woede is losgebarsten. Er is ook al een duidelijk mannen en vrouwenkamp ontstaan. Maar we zitten dan midden in de verbouwing/verhuizing dus ik denk dat ik helaas moet wachten op de 20 weken echo.

Nogmaals gefeliciteerd en jah geniet er maar van.

groetjes Sanne

Terug
Bovenaan