nieuw hier

Hoi meiden,

jaa ik mag me ook aanmelden want: toch een positieve test!! Moest afgelopen woensdag ong worden maar voelde me al zo zwanger dat ik de maandag daarvoor al teste en die was negatief, dat was behoorlijk balen.

Nou had ik dat ook toen ik zwanger was ven m'n dochter en die is vorige week 2 geworden. Dus toen ik afgelopen vrijdag nog niet ong was toch maar weer getest en jaaa 2 steepjes, we zijn weer helemaal blij.

Ookal word dit onze 3e het is toch weer helemaal spannend. Voor dat we onze oudste zoon kregen heb ik 2 mk gehad, en ookal hebben we daarna 2 gezonde kinderen mogen krijgen blijft het spannend en ben ik bij elk krampje en steekje bang dat he mis gaat.

Maar nu ben ik zwanger nog maar pril natuurlijk 4wk 5dg maar volgens mijn man weer super zwanger lees: emotioneel, snel geïrriteer,nesteldrang enz.
en ik ga er van genieten, gezellig samen met jullie (hoop ik)

groetjes maria
 
dank voor jullie lieve berichtjes, ik voel me meteen welkom. wat hebben toch veel mensen mk gehad he, hoe bijzonder is het eigenlijk dat er zoveel mensen op de wereld lopen. werd vanmorgrn lekker misselijk wakker, nou ja niet dat ik moet spugen hoor maar alsof er steeds iets n de weg zit, raar dat je daar blij mee kan zijn, nu heb ik in ieder geval het gevoel dat het goed zit.. hebben jullie dat ook??
 
Terug
Bovenaan