Nieuw hier :-)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben MamaLove82, moeder van een zoontje van 1,5 jaar en we willen graag een 2e kindje. Voordat mijn zoontje geboren is had ik een bbz en is er een eileider weggehaald. Daarna was ik met 2 maanden weer zwanger.

Half mei is het spiraaltje eruit gehaald en hoop ik snel zwanger te zijn! Momenteel heb ik ook het vermoeden zwanger te zijn, even afwachten nog... volgende week hoop ik meer te weten! Elke dag krampjes, dus het maakt het weer spannend.

Hoop dat we allemaal gauw zwanger mogen worden! Het is zo bijzonder!

Liefs!

Hoi hoi.

Een bbz is niet niks, jeetje...
Maar toch fijn dat je daarna wel snel zwanger bent geworden.

Heel veel succes met zwanger worden
En welkom bij de club :)

Liefss

Welkom! Spannend dat je misschien al zwanger bent.... Ik ga voor je duimen!

Jeetje...bijzonder verhaal zeg.
Ben je al lang over tijd?
Ik heb een zoontje van 5 en wij wilden graag een tweede kindje. Twee keer iui gehad maar lukte niet. Ik heb het een jaar laten liggen, viel 15 kilo af en afgelopen jaar probeerden we het opnieuw zonder behandelingen.
Ik ben nu bijna 14 dagen over tijd.
Ik had het afgelopen half jaar cyclussen tussen de 32 en 35 dagen, 1 keer van 45 dagen, vandaar dat ik dat nu af wil wachten. Ik zit vandaag op 45 dagen.
Ik heb zo vaak getest was het negatief en werd ik de volgende dag ongesteld.
Wel heb ik ovulatietesten gebruikt, ik had op dag 18 een positieve test dus had ik op dag 32 ongesteld moeten worden. Ik kreeg wel allerlei ongie klachten, krampen, hoofdpijn en puistjes maar ben het uiteindelijk niet geworden.
Bij ons dus ook spannend.

@Clowntje204 Bij jou zeker spannend!! Al zo lang bezig, dan hoop je toch echt dat het nu raak is! Hoop het voor je. Wanneer ga je een test doen?
Ik ben nog niet over tijd. Volgende week is mijn NOD. Doordat het spiraaltje eruit is, is mijn cyclus wat door de war. Had begin deze week ineens heel licht bloedverlies (had ik bij de 1e ook) en krampjes. Voelt precies hetzelfde.. Wacht nog een weekje met testen. Dan met 5 á 6 weken een vroege echo in het ziekenhuis om te kijken of het op de goede plek zit. Ik hoop dat je ook snel een positieve test hebt! Succes!!

Terug
Bovenaan