nieuw hier

Hoi!
Ik heb een dochtertje van 20 maanden, en wil al een tijdje nog zo'n wondertje..
Afgelopen maandag een test gedaan, licht streepje, dus ZWANGER!! Kan het nog niet echt geloven...
Maar ben er superblij mee!! Pas 4 weken en 2 dagen..hoe houd ik dat vol om niemand iets te zeggen!!
Nou, ben benieuwd hoe dat gaat met dit forum, nog nooit gedaan..

Groetjes!

Welkom!! Gefeliciteerd!
Ik ben voor het eerst zwanger en zijn 5 weken en 1 dag. Ik moet eerlijk bekennen dat ouders, broer en zussen al op de hoogte zijn. Niet iedereen weet het dan, maar wel voldoende mensen om mee te praten of vragen te kunnen stellen ;-)

Fijne zwangerschap!

Hoi ik ben gisteren er ook achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb ook een dochter van bijna 20 maanden en gisteren een licht streepje te zien. Waarschijnlijk ben ik nu zo rond de 4 weken en 5 dagen zwanger.. Helemaal zeker ben ik niet. Maar dat zou betekenen dat ik 16 augustus ben uitgerekend.. Spannend weer hoor pffff.. Maar gefeliciteerd iedereen! Groetjes Emma.

gefeliciteerd,

ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger was. het was een vaag streepje maar vanmorgen was het geen vaag streepje meer maar een dikke vette plus.
Heb een dochter van 14 maanden.

En hier kun je gewoon lekker alles kwijt wat je wilt en als je wil andere ook tips geven.

welkom

Hoi Mikmak,

welkom en gefeliciteerd! Leuk dat jij er ook bij bent gekomen.
Ik heb het de meeste mensen in mijn omgeving wel verteld.Ik deel gewoon alles hoor, de leuke dingen en ook de minder leuke dingen. Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen.
We zullen vast nog van elkaar horen!!!
Geniet van je zwangerschap meid.

Groetjes Ilham

Bedankt voor al jullie reakties!
Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb het ook al aan een paar vriendinnen verteld, maar mijn vriend weet dat niet, die wil nog wachten..!
Wens jullie ook een fijne zwangerschap!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier is het ook lastig om m'n mond te houden. Mijn zusje is ook zwanger en ik wil het heel graag vertellen, maar vind het echt nog te vroeg. Maar weet niet of ik tot 12 weken kan wachten, hoor. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! :)

Terug
Bovenaan