Nieuw hier

Dag allemaal,

Ik (of eigenlijk wij ;) ben hier nieuw.
We zijn 25 juni uitgerekend van ons eerste kindje.

Wat ik me afvraag:
Hoeveel zijn jullie al aangekomen?
Ik ben al 6 kilo aangekomen in de eerste twaalf weken en sta nu gelukkig al twee weken stil.
Ik ben erg benieuwd hoe dat bij jullie is.

Groetjes

Gefeliciteerd en welkom bij de club.

ik ben nu 2 kilo onder mijn gewicht. maar dat komt door het vele overgeven en weinig eten.

Iedereen groeit verschillend de 1 wat harder dan de andere. Maar als je nog zo snel aankomt dan zou ik dat wel ff melden bij de vk. mensen met zwangerschapsdiabetis groeien namelijk ook heel snel.

GEniet van jullie zwangerschap!

Ten eerste welkom hier!

Ik ben nu 14,6 en ik ben ik totaal 1 kg aangekomen en dat eigenlijk alleen in de eerste twee maanden. Ik merk dat ik de laatste weken wat minder trek heb vergeleken met het begin van de zwangerschap. Vind het allang best :) zolang alles met onze uk maar goed is...
Ik eet trouwens wel veel meer verspreid over de dag ipv 3 keer een maaltijd en 3 tussendoortjes. Ik zit sneller vol, waardoor ik wel na een paar uur al weer trek heb. Over de hele dag gezien eet ik slechts een pakje liga en 2 boterhammen meer dan voor de zwangerschap.

Succes met je zwangerschap en misschien idd even aankaarten bij je volgende bezoekje?

Liefs Daisy

Hallo, allereerst gefeliciteerd! Leuk voor je!

Ik zit ook onder mijn gewicht, ben tot op heden ruim 1,5 kg afgevallen en ben nu 16 weken zwanger.

Ik heb niet hoeven overgeven, maar heb gewoon niet zoveel trek. En ik denk dat kindlief het allemaal opeet (je zou dat toch moeten merken aan je gewicht lijkt mij..)

Elke week komt er 1 ons bij ongeveer.

Ik zou dit zeker aankaarten bij je volgende bezoek!

Succes

Gefeliciteerd en welkom!

Hoeveel ik tot nu toe ben aangekomen weet ik niet. Ik heb me nog niet gewogen :) Ik ben al wel echt wat dikker in ieder geval.

Bij mijn zoontje ben ik 20 kilo aangekomen en daar heb ik geen speciale dingen voor gedaan. Gewoon normaal gegeten. Af en toe eens wat lekkers (1x per week zoiets) en gewoon mijn beweging gehad. Daar maakte ik me toen ook zorgen over, maar gelukkig was er niets aan de hand. Ik ben even bang geweest voor zwangerschapsdiabetes, want diabetes zit in de familie. Ik zou het dus wel even aangeven, maar maak je niet te druk! De een komt meer aan dan de ander :)

Liefs

Terug
Bovenaan