nieuw hier

Hoi allemaal!
Gefeliciteerd allemaal met jullie baby(s)!! Ik heb in mijn zwangerschap wel eens meegelezen maar nooit echt gepost. Lijkt me toch wel leuk om af en toe eens mee te kletsen! Onze dochter Tess is 28 november geboren. Een heerlijk, lief en tevreden meisje!

groetjes Rajote
 
Welkom en gefeliciteerd met jullie dochter! Gaat het goed? Leuke naam Tess.
Ik ben mama van een 1-eiige jongens tweeling Dean & Jack, geboren op 9 November.

Liefs Lynn.

Ps: Als het meisjes waren geweest, dan hadden ze Lynn & Tess geheten :)
 
dankje :)! leuk dat je de naam leuk vind ;)! ben er zelf ook echt blij mee!! wat leuk een 1eiige 2ling! gaat alles goed? wel druk zeker? lijken ze erg veel op elkaar? kan je ze wel uit elkaar houden?
 
Welkom & gefeliciteerd.

Mooie naam tess...
Ik ben op 11 november bevallen een zoon: Logan

Liefs
 
Hoi, welkom en veel plezier hier!

Ik ben 21 november bevallen van Myrthe en heb nog een dochter Anouk van 13 januari 2011.

Fijn dat alles goed gaat met Tess!
 
Rajote,

Ja, alles gaat goed met ze!! Ze zijn vandaag alweer 11 weken, de tijd vliegt. En ja....het is heek druk maar ook heel mooi en bijzonder. Geniet volop hoor maar aanpoten is het zeker ;-)

Ze lijken als 2 druppels water op elkaar maar Dean is wat boller dan Jack. Wij zien het verschil natuurlijk wel maar anderen hebben er meer moeite mee.

Nogmaals: fijn dat alles goed gaat met Tess. Geniet er maar lekker van want het gaat hard zat.

Fijn weekend. Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan