Nieuw hier!

aug2012

New member
Hey meiden,
Zoals de titel al zegt ik ben nieuw hier, nou ja nieuw, terug van weggeweest is een betere omwoording. Ik zal het even uitleggen. In 2011 was ik hier voor het eerst en in 2013 is mijn dochter geboren. In die tijd heb ik veel aan de meiden hier gehad en ik hoop dat nu de wens voor een 2de kindje er is, ik opnieuw lief en leed met nieuwe meiden kan gaan delen.
Maar goed dat was toen en nu, nu:
Ben ik 28 jaar woon in noord holland. Ben getrouwd met een top vent en heb een dochter van 13 maanden. Bij mijn dochter duurde het ff voordat ik zwanger was, tot ziekenhuis aan toe. Nu hopen we dat onze 2de er iets sneller zal zijn, maar alleen de tijd zal het leren. Meiden zie er naar uit om deze bijzondere tijd opnieuw met jullie te gaan delen.
Veel lieve groetjes,
Aug2012
 
Welkom@aug2012,
Fijn weer een nieuw iemand met dezelfde wens of dit forum. Ik hoop dat deze keer sneller je wens in vervulling gaat. Het is zeker fijnvoelend dit forum lief en leed te delen.
 
@ supertje, ja weer leuk om terug te zijn en helemaal om een oude bekende tegen te komen.

Ik zie dat het nu wel ff anders gaat, niet meer een eigen discussie starten, maar alles onder 1. Klopt dat?
 
Je mag altijd je eigen discussie starten hahahah. Maar op den duur werd er zoveel gekletst bij het lijstje van de nod dat ik een beetje gek werd van de mailtjes. Toen is er een kletstopic gekomen, maar daar waren al heel snel veel meiden zwanger en ben ik een aparte "kletstopic" begonnen voor degene die niet zwanger zijn. Het is even wennen zo deze nieuwe site. Maar het fijne is wel dat er hier nu privé berichten gestuurd kunnen worden. Ik zal het nod-lijstje even omhoog halen. Dan kun je jezelf er tussen zetten.
 
Het is idd ff wennen zo maar lijkt hier op het moment wel rustig. Zal eens een kijkjenemen op t kletstopic.
 
Terug
Bovenaan