Nieuw hierrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben Jessy en mn vriend en ik zijn nu 1 jaar bezig om zwanger te worden. We hebben onze 1e gesprek al in het zkh gehad en a.s maandag horen we mijn bloeduitslagen, Echo van eierstokken en baarmoeder zagen er goed uit volgens gyn... Volgens mij wordt ook bij de volgende afspraak het zaad van mn vriend gecontroleerd. Het is jammer dat we in de mm zitten maar hopelijk krijgen we meer duidelijkheid waarom het allemaal wat langer duurt..

Allemaal spannend dus...

We gaan voor onze eerst kindje.

Wat me opvalt en me gerust stelt is dat ik niet de enige bent waar het wat langer duurt...

Hopelijk zijn we allemaal aan het einde van het jaar ZWANGER :)

liefs Jessy

Dat is erg jammer dat het nog niet gelukt is. Hoop voor je dat met een beetje hulp nu wel zwanger word (mischien vanzelf. Ik was na een jaar en een maand zwanger) succes.
Gr.

Welkom! Ik zit in hetzelfde schuitje en na alle onderzoeken en een kijkoperatie is er niks gevonden...... Nu moeten we 4 maanden proberen en anders weer terug.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt zonder mm!

Hey.

Hoop ook niet dat je de mmm in hoeft. Of dat ze iets vinden waar ze iets mee kunnen, dat scheelt echt.

Wij zijn al bijna 2 jaar verder, wisten vanaf het begin al dat mijn vriend geen zwemmertjes had. Dus na anderhalf jaar hormonen bij hem spuiten is het toch eindelijk gelukt dat hij zaadcellen kreeg. Nu in afwachting voor evt behandelingen enzo..

Meid, heel erg veel succes!
Welkom bij de club en tot spreeks!

ach ik zeg maar zo, als het anders niet lukt dan maar met wat hulp!
uit eindelijk willen we allemaal maar 1 ding..
toch?
heel veel succes, iig fijn dat het eerste onderzoek al goed is. :)

Welkom hier!! En natuurlijk heel veel succes!
Dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!!

Liefs

welkom en veel succes. Zeker vandaag met de uitslagen.
liefs,

Ik herken je verhaal. Wij zijn nu ook een jaar bezig en ik heb het er met de huisarts al over gehad. Binnenkort ga ik een doorverwijzing bij hem halen en dan gaan wij ook de MM (weer) in.

Sterkte.
Wenser

Terug
Bovenaan