Nieuw hoofd

hihi grappig , ik dacht wat is dat nou voor topic? even lezen hoor?....
maar wat is er mis met je hoofd dan?
valt toch best mee zou ik zeggen, je ziet er toch prima uit?
maar als je echt een metamorfose wil, uh ik ben daar niet zo'n ster in om iets bij iemand te adviseren eigenlijk...

kunnen we ons niet met z'n allen opgeven bij looking good ??? hahaha
metamorfose lijkt me ook wel wat, en dan een kledingadvies ofzo
ze kraken je alleen eerst erg af, en dat vind ik wat minder hahaha

groetjes sandra

HoiHoi!

Allereerst: je ziet er hartstikke goed, leuk vlot uit! Niks mis mee hoor!
Als je toch graag iets anders wil: ik vind zo'n nieuwe boblijn hartsikke tof (dus achter wat korter en dan langer naar voren toe). Dat zal je denk ik ook goed staan! Ik zit er zelf al een hele tijd over te twijfelen maar ik heb erg veel slag in mn haar en ben dus bang dat ik elke ochtend met de steiltang in de weer moet en daaar heb ik dus echt geen zin in, laat staan tijd voor!! Wat de kleur betreft; zo laten! (of blonde highlights??)
Laat je het resultaat nog even zien?? Succes ermee!

Liefs, Marcia mv Puck.

hahaha, ja die nieuwe bob lijkt mij ook erg gaaf, staat je vast goed!
ik zou gewoon de kapper zijn gang laten gaan als je echt iets anders wilt

groetjes Jenneke

Hahaha! Ja een nieuw hoofd... Ik moet echt een ander kapsel. Het zit op de foto toevallig een keer los en dat is zeldzaam. Altijd maar die eeuwige staart.

Ben echt toe aan iets nieuws, het voorjaar komt en na het beeindigen van mijn relatie wordt het eindelijk weer een beetje beter. Tijd voor een frisse start.

Ben het zo zat! Een bob, dat is wat ik ga doen, heb al een leuk kapsel gevonden op internet.

Vind het wel eng, want ik ben bang dat het niet staat, maar ik heb heel veel haar en het lijkt me heerlijk om een hip hoofd te hebben.

Ik zou je haar niet te kort doen. Dit staat je namelijk erg goed. Alleen misschien moet je het in heel veel laagjes doen en de voorste plukken zo kort dat ze niet meer bij je staart passen. Op die manier ga je het   (verplicht) vaker losdragen en hangt het ook niet per se in je ogen. Een pony zou ik niet doen, denk niet dat dat geweldig staan, maar wat lokken schuin over je voorhoofd is wel leuk denk ik.

Weet niet of je hier wat aan hebt, maar dat is wat ik denk.

Maar als het aan mij ligt doe je er niets aan, want ik vind je er erg leuk uitzien op de foto!

Liefs NElleke

Terug
Bovenaan