nieuw huisje gezocht...

Heel verdrietig ben ik, maar na lang wikken en wegen toch besloten om voor onze hond Daisy een nieuw huisje te zoeken. Ben inmiddels vijf dagen per week bezig en heb te weinig tijd om genoeg aandacht aan haar te besteden.....we zijn nu dus op zoek naar een nieuw huisje voor haar. Misschien kennen jullie nog iemand die graag een jonge hond wil adopteren. Ze is eem kleine mechelse herder gekruist met een flatcoated retriever. Een schat van een meid die haar puppycursus cum laude heeft gehaald:).

Ik voel me heel verdrietig maar weet dat het beter is voor onze 8 maanden oude schat.....
 
Ik weet helaas niemand, maar wil je even sterkte wensen, want het is toch een moeilijke beslissing. Wij hebben 2 jaar terug dezelfde beslissing moeten nemen voor onze berner sennenhond van 9 maanden. Zij is toen terug gegaan naar de fokker en die hebben een goed huisje voor haar gevonden waar ze nu iedere dag op het strand kan rennen. Ik hoop voor je dat jullie snel een goed baasje vinden.

Groetjes Wendy
 
Ik vind zulke dingen altijd zo jammer. Op dit moment is het misschien de juiste beslissing maar jeetje we weten toch allemaal dat deze trouwe vrienden meer dan 12 jaar worden? Ik heb een klein hondje gekozen omdat ik altijd wist dat ik graag moeder wilde worden en een grote hond dan niet handig is en ook omdat ik part-time werk.....
Het is zo jammer dat mensen vaak niet weten waar ze aan beginnen en het dan na een paar maanden zat zijn................zo komen de asiels dus vol........

Meid, dit is een eerste reactie, ik snap heus wel dat zulke dingen gebeuren maar verdorie!
Sterkte meid, ik kan me voorstellen dat dit rot en moeilijk voor je is...........

Liefs
 
Ik weet dat dit inderdaad vaak gebeurd. Vind dat ook echt heel erg. Maar je moet toch weten dat wij haar ook voor minimaal 12 jaar in huis hebben genomen....we zijn fan ook zo verdrietig dat we voor haar niet het juiste gezin hebben kunnen zijn.

Gelukkig hebben kennissen van ons aangeboden haar in huis te nemen, voor ons echt een opluchting, nu weten we in ieder geval waar ze terecht komt:)
 
Terug
Bovenaan