nieuw huisje

nou het is dus helemaal rond woensdag de sleutel(joepie)
kan niet wachten tot we ons eigen huisje hebben.
Mijn schoonouders zijn geweldig hoor maar vooral oma kan het nie hebben als hij huilt dus dan mag hij nog ff wakker blijfen haha en ik met mijn moederhart laat het dan maar zo want hij vind het fijn bij oma en gaat dan lachen.
enige probleem is nu dat er alleen vloerbedeking mag liggen(dus ook in de babykamer)
Nou denk dat dat niet een al te duure word:p

groetjes sylvia

Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je straks weer lekker je huisje voor jullie alleen hebt. En ach, zoek een vloerbedekking die wat betreft de kleur niet zo snel vies wordt en inderdaad niet te duur, dan komt ook dat vast goed.

Groetjes,
Dionne

Proficiat! Wat leuk. Wat is het voor huis?
Vloerbedekking heb je ook bij de Kwantum en daar kun je ook leuke gordijnen voor niet veel geld laten maken. Bij leenbakker hebben ze ook leuke kinderkamers (daar vroeg je laatst toch naar). Of bij Ikea of zo. Daar hebben ze trouwens ook leuke meubels voor niet veel geld.
Groetjes Veerle

Het is een 3 kamerflatje 1ste verdieping met een grote badkamer klein maar wel lang kinderkamertje en dan 1 grote slaapkamer een keuken in de woonkamer.
De kindermeubels hebben we wel.
ben eigenlijk meer op zoek naar 1 leuk idee voor behang enzo want hier bij de gamma is nogal weinig kinder te vinden/

hé, wat leuk, woensdag al! Spannend, hoor!

Je kunt tegenwoordig van die muurstickers kopen, heb je daar al eens naar gekeken? Hardstikke makkelijk, want als je zat bent trek je ze er ook gewoon weer af. Daar kun je een saai behangetje flink mee opleuken.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan