Nieuw jaar, nieuwe rondes, nieuwe kansen.....wie ook???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ja, ja, wij gaan er weer voor!
Ik heb begin december een vroege miskraam gehad, bij ongeveer 5 weken. Dit was best een hele grote teleurstelling, was ik eindelijk zwanger, was het gelijk al niet meer zo!!
Maar goed, vorige week voor het eerst weer ongesteld geworden, echt niet norrmaal, ben nog nooit zoooo ongi geweest! Vreselijke krampen de eerste paar dagen, om de 2 uur naar het toilet, zo veel bloed kwam er!! Maar........ het is weer voorbij en we gaan er weer voor. Dus we gaan weer druk klussen!
Wie nog meer????

Liefs Stefanie

hallo,

wat naar dat je een miskraam heb gehad. van een roze wolk in een diep zwart gat.
zo heb ik het in iedergeval ervaren.
ik heb ook in december een miskraam gehad, met 6wkn.
daarna gewoon een week ongesteld geweest ( denk ik )
de dokter zei dat mijn lichaam zn werk zo goed had gedaan (helemaal niet leuk om zoiets te horen trouwens)
dat ik niet hoefde te wachten met verder klussen.
we zijn er niet de heletijd mee bezezig maar we oefenen gewoon verder.
vraag me nu af of ik 19e ongi word of niet.. ff afwachten dus!!

groetjes gentry

Hallo,

ff voorstellen, Ik ben Marlijn en 24 jaar. in november gestopt met de pil en 49 dagen later eindelijk ongi! nu kunnen we dus gaan klussen voor ons eerste kindje!

Wat erg van jullie miskramen ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn. Mijn man en ik zijn ook aan het klussen, niet megaserieus, het is pas onze eerste ronde, we zien wel hoe het komt voordat we van alles gaan plannen. Mijn man is ook nog veel met de praktische zaken bezig, kinderopvang, financien enz. Wat is het toch met die kerels en praktische dingen? Gelukkig houdt hij mij een beetje met mijn beide benen op de grond. 4 februari NOD dus daarna ga ik testen, als die RD;s tenminste niet al eerder tevoorschijn komen,

groetjes,
Marlijn

Hoi Meiden,

Ten eerste wat erg van de miskramen, hoop dat jullie snel weer zwanger mogen! Mijn man en ik hebben ook besloten om vanaf deze maand voor een derde kindje te gaan. Dus hoop dat het snel lukt.

Is het voor jullie allemaal de eerste?

Liefs,
Baby09

hoi allemaal ik heb afgelopen juli een mk gehad ik werd na 8wk pas weer ongi   nu zijn we 6mnd verder en nog niet zwanger maar probeer er niet meer zo mee bezig te zijn ik zie het wel als je het te graag wil lukt het meestal ook niet we gaan gewoon lekker sex hebben wanneer we er zin in hebben en dan komt dat zwanger worden vanzelf wel hoop ik

Beste meiden,

Voor ons is het inderdaad allemaal nieuw, we gaan dan ook voor ons eerste kindje! Ik vind het inderdaad lastig hoeveel moet je er nu mee bezig zijn, om de dag verplicht nummertje draaien, of eerst een beetje rustig aan en maar zien of het lukt, het is tenslotte voor ons ook de eerste ronde, als je dan gelijk alles uit de kast haalt is het misschien des te teleurstellender als het niet lukt! Ik weet eigenlijk ook helemaal niet hoe regelmatig mijn cyclus is... dus we gaan maar niet te fanatiek van start.

Ing wat vervelend dat het nog niet zo wil lukken zeg... maar ik denk dat je gelijk hebt dat er niet teveel spanning achter moet zitten. Een vriendin van mij heeft 1 1/2 jaar geprobeerd, zij had zelfs verstoppingen in haar eileiders en daardoor maar heel weinig kans om "natuurlijk" zwanger te raken, en pardoes toen dat bekend was en ze zich bij het idee van hormoonbehandelingen had neergelegd... zwanger helemaal "vanzelf" Een duidelijk succesverhaal dus, want ze is nu al 4 maanden vollop zwanger!! Veel succes de komende tijd, want ik weet dat je het maar moeilijk naar de achtergrond kunt krijgen.

Wij gaan lekker klussen deze week en 4 februari testen, als alles goed gaat.

groetjes,
Marlijn

Hallo meiden,

Ook ik vind het moeilijk, wanneer ben je er te veel mee bezig?? Ook voor ons wordt het ons eerste kindje. Sinds december 2006 hebben we besloten er voor te gaan. In het begin was het meer van we zien wel wat er gebeurd, maar na bijna een jaar, hebben we het er samen weer eens goed over gehad. Je gaat op een gegeven moment toch twijfelen aan bepaalde dingen. In ons geval of het ooit zal lukken en voornamelijk of het aan mij ligt, ik was degene uiteindelijk met de vreselijk ongeregelde cyclussen!! Toen hebben we samen bedacht dat we het misschien wel op de verkeerde momenten deden (je gaat op een gegeven moment van alles denken!). We hebben toen maar besloten, om vanaf het moment dat het weer kon (d.w.z. vanaf het moment dat mijn ongesteldheid over was) het er om de dag op te wagen. Ik moet eerlijk toegeven dat er best momenten waren dat ik het niet zo denderend vond, maar we maakten er samen toch maar een feestje van.
Uiteindelijk was ik na die maand wel zwanger. Jammer genoeg eindigde dit dan in een miskraam, maar het positieve is dat we wel weten dat het kan!!
Nu na weer de eerste keer ongesteld te zijn geweest, gaan we er weer helemaal voor. We hebben weer vertrouwen in onze lichamen, al heb ik nu wel weer de angst dat het weer heel lang zal gaan duren!!
Terwijl mijn man het helemaal ziet zitten, dus dat is wel een goede steun.

We gaan er weer voor, samen!!
Door mijn onregelmatige cyclussen weet ik natuurlijk helemaal niet wanneer mijn NOD zou zijn, dus het wordt weer gewoon afwachten.

Succes allemaal, en het is misschien leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden. Al moet ik toegeven dat ik niet dagelijks online ben.

Liefs Stefanie

Hallo meiden,

Ook ik vind het moeilijk, wanneer ben je er te veel mee bezig?? Ook voor ons wordt het ons eerste kindje. Sinds december 2006 hebben we besloten er voor te gaan. In het begin was het meer van we zien wel wat er gebeurd, maar na bijna een jaar, hebben we het er samen weer eens goed over gehad. Je gaat op een gegeven moment toch twijfelen aan bepaalde dingen. In ons geval of het ooit zal lukken en voornamelijk of het aan mij ligt, ik was degene uiteindelijk met de vreselijk ongeregelde cyclussen!! Toen hebben we samen bedacht dat we het misschien wel op de verkeerde momenten deden (je gaat op een gegeven moment van alles denken!). We hebben toen maar besloten, om vanaf het moment dat het weer kon (d.w.z. vanaf het moment dat mijn ongesteldheid over was) het er om de dag op te wagen. Ik moet eerlijk toegeven dat er best momenten waren dat ik het niet zo denderend vond, maar we maakten er samen toch maar een feestje van.
Uiteindelijk was ik na die maand wel zwanger. Jammer genoeg eindigde dit dan in een miskraam, maar het positieve is dat we wel weten dat het kan!!
Nu na weer de eerste keer ongesteld te zijn geweest, gaan we er weer helemaal voor. We hebben weer vertrouwen in onze lichamen, al heb ik nu wel weer de angst dat het weer heel lang zal gaan duren!!
Terwijl mijn man het helemaal ziet zitten, dus dat is wel een goede steun.

We gaan er weer voor, samen!!
Door mijn onregelmatige cyclussen weet ik natuurlijk helemaal niet wanneer mijn NOD zou zijn, dus het wordt weer gewoon afwachten.

Succes allemaal, en het is misschien leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden. Al moet ik toegeven dat ik niet dagelijks online ben.

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan