nieuw, jong en onervaren

A

Anoniem

Guest
hi! ik ben dus 10wk ij verwachting van mijn eerste.Allemaal spannend en zo,maar ik heb totaal geen behoefte aan mijn partner..kent iemand mijn probleem?

Hoi,

Eerst gefeliciteerd!
Idd dat is heel gewoon, is zelfs de oerinstinct. Ik heb er nog geen zin in moet ik eerlijk zeggen. Gelukkig heb geen partner die bij me woont, hij woont ergens anders. Ik heb al die tijd nog geen behoefte gehad, terwijl ervoor echt wel anders was!!!!
Wel wat minder voor je partner, maar het kan terug komen. Maar het laaste trimester kan het weer minder worden omdat je buik dan wel erg groot is.

Zelf hou ik het bij een knuffel, gelukkig heeft hij er geen problemen mee. We hebben ook een open relatie dus als hij echt seks wil kan hij dat wel doen. Baby is ook niet van hem.
Raar verhaal, maar ik heb er geen problemen mee.

Grt suuz 31 weken

Hoi Janessa,

Van harte gefeliciteerd! Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben! nu 8 weken! Erg spannend. Ik wilde graag alleenstaande moeder worden en mijn vriend (inmiddels ex vriend sinds 6 weken) wilde mij graag helpen. Nu heb ik het vorige week verteld en nu lijkt het alsof hij zelfs met mij niks meer te maken wil hebben. Ik moet je eerlijk zeggen, af en toe pijnlijk, maar mijn keuze blijft staan. Ik wil dit dol graag en meer dan alles in de wereld, dus eigenlijk vind ik het niet zo erg dat hij niet zo geinteresseerd is.
Dus, het is niet vreemd dat je geen behoefte hebt aan je partner, ik wil het ook graag alleen.

Veel succes en geniet lekker van je zwangerschap

Groetjes,
Nathalie

Allereerst gefeliciteerd!
Je verhaal is heel herkenbaar hoor. Door de hormonen staat heel je lichaam "op zijn kop". Ik was in het begin erg misselijk en had daardoor ook geen zin. In het 2e trimester komt/kwam de zin wel wat terug, maar toen we "het deden" had ik daarna zo'n (bekken)pijn, dat ik daarna niet meer durfde. Verder 's avonds ook meestal moe (en we hebben al een kleine rondlopen, waardoor het overdag toch een stuk minder gemakkelijk gaat) en verder durf ik ook niet goed. Ik weet dat het voor de kleine geen kwaad kan, maar toch.
Nu breekt bijna het 3e trimester aan (ben bijna 25 weken) en inderdaad wordt mijn buik groter en wordt ik weer iets meer vermoeid. Dat is echter niet de grootste reden om "het"niet te doen. Dat is voor mij toch de angst dat het misschien wel mis gaat.
Echter kan je natuurlijk ook op andere manieren elkaar plezieren en vaak is een stevige knuffel of massagebeurt ook erg prettig!
Veel sterkte

Groetjes Barbara

Terug
Bovenaan