nieuw lid mamaclub okt 2009

Hallo dames,
Ik heb nog nooit iets gedaan met de mogelijkheid om te mailen met andere mama's die kindjes hebben die geboren zijn in oktober vorig jaar. Lijkt me wel erg leuk! Hoe werkt zoiets, en kennen jullie elkaar allemaal (via foto's oid)?. Ik hoor graag hoe/wat,
groetjes, Esther
PS Mijn dochter Lisa is vorig jaar 1 oktober geboren en ik heb een zoontje Thomas van 3 1/2.

Hoi Esther,

Welkom hier!! Altijd leuk, een nieuw lid...

De mamaclub okt 2009 is al opgericht toen we nog allemaal in verwachting waren. Deze mamclubs staan bij het kopje zwanger. We hadden destijds heel wat meiden die meekletsten. Alles over zwangerschap, echo's en onzekerheden. Wellicht dat je dit al had gezien bij de andere topics.

Nadat iedereen bevallen was, is het hier erg rustig geworden en zijn we eigenlijk nog maar met 4 meiden over die hier nog meekletsen. Wel erg leuk.
Nadat we hier een tijdje hadden gekletst hebben we elkaar toegevoegd op hyves omdat we hier niet de mogelijkheid hebben om foto's te plaatsen. Het is natuurlijk wel erg leuk om elkaars kleintjes en elkaar te kunnen zien.

Als je het leuk vindt, mag je me wel toevoegen ( als je ook hyves hebt). Mijn naam waar je me onder kunt vinden staat in het topic: gewoon om te kletsen.

Op hyves sturen we elkaar kleine berichtjes waarvan we vinden dat niet iedereen er wat mee te maken heeft ( is toch iets meer prive dan dit openbare forum) maar de grote verhalen en leuke dingen schrijven we gewoon hier aan elkaar.

Zal me ook even in het kort voorstellen.

Mijn naam is Miranda en ben 25 jaar. Mijn zoontje Noah is geboren op 26 september.( was officieel in okt uitgerekend.) Ben nu ruim 9 weekjes zwanger van nr 2.

Ik hoop dat je hier gezellig mee blijft kletsen...

Groetjes miranda

Hoi Esther,

Ja leuk dat hier komt kijken en hopelijk mee kletsen.

Het is jammer dat er na de bevalling zoveel zijn afgehaakt. Het was een moeizame start maar uiteindelijk hebben we een paar trouwe oktobermama's overgehouden.

Mijn hyves"adres" staat in hetzelfde topic als waar Miranda naar verwijst. Dus welkom als je het leuk vindt, maar misschien wil je eerst even rustig hier kennismaken en sfeerproeven voor je dat doet.

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Corina, 32 jaar en mama van een zoon (Gernald) van 5 jaar en een zoon (Jelte) van bijna 9 maanden. Hij is geboren op 19 oktober 2009. Hij is 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren.
Heb je tijdens je zwangerschap nooit meegekletst op dit of een ander forum?

Tot snel hopen we! ;-)

Groetjes van Corina

Hoi Esther,

Gezellig! Ik ben dus ook 1 van de okt mama's die terug zijn gekomen! Ik ben bevallen op 15 okt van Nienke ons derde kindje.(ik was uitgerekent op 3 okt dus goed overtijd gestrompeld)
Ook ik sta op hyves en mag je me uiteraard toevoegen.
Leuk dat je erbij komt!!!

Groetjes Ing

Terug
Bovenaan