Nieuw lid

Hallo dames,

Ik denk ik zal me ook eens aanmelden, toch makkelijk zo ervaringen met elkaar uitwisselen.
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap natuurlijk.
Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Ik ben nu 29 weken in verwachting, we zijn uitgerekend op 24 mei. Dus het kan zelfs nog juni worden, niet te hopen want het gaat nu al een beetje in de weg zitten me buikske :)
En vooral slecht slapen pff niet normaal.. Hebben jullie nog tips wat ik er aan kan doen.

Groetjes

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

eeeeehm wat betreft het slapen, een rubber hamertje?? hahahaha, nee geen idee, ik slaap ook al slech vanaf het begin!! Ben nu zelf
36+2 en slaap alleen maar slechter! Kunnen we vast wennen voor als de kleintjes er zijn.
Succes met je zwangerschap!

Greetz Esz (mrt / apr mama)

Hey daar,

Gefeliciteerd! Ik ben 25 mei uitgerekend :D dus wij lopen zo goed als gelijk.
Nee ook ik geen idee wat te doen.... slapen is een ellende, nog steeds geen oplossing gevonden. Accepteren maar denk ik.
Is het jou eerste kindje of heb je er al meerdere?

Groetjes

Welkom welkom. Ik ben nu 32 wk en 3 mei uitgerekend. Ja het zit mij ook in de weg hoor. Pff... soms kun je je zo opgeblazen voelen. Slapen is ook niet optimaal meer. Vooral in de ochenduren... ben vroeg wakker omdat mijn man er vroeg uit gaat en ik vind het dan zo moeilijk om weer in te slapen. Ik heb er geen tips voor. Alleen proberen zo lekker mogelijk te liggen. Bijv mbv kussens ed. Ik heb ze nog niet nodig maar ik merk wel dat ik minder beweeg in mijn slaap waardoor ik soms echt pijn in mijn schouder heb. Dan heb ik er te lang op gelegen.

Hebben anderen misschien tips?? Ik kan ze ook wel gebruiken.

hey hey gefeliciteerd hoor !!!
leuk dat je je ook heb aan gemeld
ik ben 1 dag na jou uitgerekend 25 mei.
dus ik loop gelijk met Arentmaas!!

wat slapen betreft... lijkt mij dat rubberehamertje wel wat hahaha
ik slaap ook al heel lang heel slecht...
met een kussen tussen mijn knieen gaat het dan nog wel.... ik ben eigelijk een buikslaper dus ja dat maakt het wel extra lastig vind ik zelf maar goed ik ga der van uit dat het na de bevalling beter zal gaan weer hahaha als die kleine dat toelaat snachts dan wel..
we zien het wel niet waar!!!

liefs Shirl.

Dat wordt dus maar accepteren. Heb het er allemaal voor over, maar het is zo vervelend om al om 5 uur wakker te liggen. In slaap komen is totaal geen probleem.
Dit onze eerste dus het is allemaal nog nieuw :)

Succes met slapen hihi. En bedankt voor de reacties
Zodra ik er iets tegen gevonden heb horen jullie het allemaal.

Ten eerste ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zelf 32 weken en 4 dagen. Ook ik heb moeite met slapen en probeer dit ook net als vele op te lossen met dekentje en kussens. Ik leg er altijd 1 achter mn rug en 1 half onder mn buik zodat die niet zo hangt. Mn vriend is dan ook een handig steuntje want daar ga ik half met mn rug tegen aan liggen. Heb het ook uitgeprobeerd met zo'n voedingskussen want dat scheen ook handig te zijn maar dat ligt voor geen meter. Ik ben nu standaard om half 3 wakker, moet dan ook echt naar de wc:) En dan gaat de wekker bij ons ook meestal om een uur of 5 dus dan houdt de nachtrust ook ver op. Ik denk dat we het maar gewoon moeten accepteren en dat het idd een voorbereiding is op straks...

Succes allemaal.

Groetjes

Terug
Bovenaan