nieuw lijstje+uitleg lees reactie

Luna, 30 jaar, bezig sinds maart 2003
Joan, 31 jaar, bezig sinds mei 2002
Gonnie, 34 jaar, bezig sinds mei 2002
Suus, 34 jaar, bezig sinds 3 jaar
MoMo, 25 jaar, bezig sinds 8,5 mnd
Molly, 29 jaar, bezig sinds februari 2003
Janna Nienke, 27 jaar, bezig sinds augustus 2003
Moi, 30 jaar, bezig sinds jan 2004

Hoi meiden,

Hier even een korte reactie van moi. Aangezien ik ook op dit forum schrijf en ik natuurlijk véél korter "bezig" ben dan jullie wil ik het graag even toelichten al zullen de meesten van jullie het wel weten! Ik ben in Juni 2003 al gestopt met de pil en heb een jaar lopen rotzooien met mijn cycles! Vanaf Jan dus bezig voor het eggie, maar aangezien mijn cycles nog altijd niet in orde was doorverwezen naar de gyn...>>>geen eisprong>>>nu eerste maand clomid geslikt>>>nod zo rond 2 Juli!! Aangezien ik bij de gyn loop voelde ik mij op dit forum meer op mijn plaats en vond ik de herkenning die ik zocht!!! Vond dat ik dit even moest melden anders denken jullie wat moet die hier nou!!!

Liefs moi xxxx

Goed idee om zo'n lijstje te maken. Moet ik goed bewaren. Weet ik beter wie wie is. Gezellig om zo met elkaar te kletsen.
Ik moet nog wel even wennen aan alle namen en ook aan al die bijzondere afkortingen. Bij sommige afkortingen duurde het toch wel even voor bij mij het lichtje ging branden. Geloof dat ik het nu een beetje door begin te krijgen.

Er zit bij mij trouwens nog wel een foutje in. Ik ben bezig vanaf mei 2003 (en dus niet 2002).

groetjes,
Gonnie

Terug
Bovenaan