Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een vraag aan jullie. Wij hebben een ledikant met matras via marktplaats gekocht. Alleen, was het de bedoeling dat we alleen de ledikant zouden overnemen maar die vrouw, zei dat we matras gratis erbij krijgen. Is allemaal wel aardig maar ik weet niet of dat wel hygienisch is? Zelf, ben ik geen voorstander om gebruikte matrassen over te nemen. Ik denk er ook aan om een nieuwe te kopen, hoor. Maar, wat vinden jullie ervan?
Zelf zou ik een nieuw matras kopen....
als het nou het bedje van een broer/zus was waar 1 neefje/nichtje op geslapen had dan zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar onbekenden?! Nee dan zou ik toch een nieuw matras halen...
Weet niet hoe lang je de tijd nog hebt, maar die zijn regelmatig in de aanbieding bij de Prenatal of andere babywinkels, dus zou je nog even goed in de gaten kunnen houden de komende tijd (scheelt namelijk behoorlijk dan!)
Ik zou zelf ook een nieuw matras kopen. Ik vind het niet zo'n hygienisch idee van een vreemde.
Bij de Kwantum en Leenbakker zijn de matrassen ook niet zo duur. Scheelt heel erg veel met babywinkels. En je hoeft geen duur te kopen. Baby's hebben nog geen lichaamsgewicht en dus niet een speciaal matras nodig als volwassenen. Let een beetje op de stevigheid van een matras en dan is het goed.
als het financieel haalbaar is, zou ik ook een neiuw matrasje kopen. lijkt mij ook hygienischer. Maar ik zou niet zomaar een goedkoop matrasje kopen. Weliswaar is je baby straks nog licht, ( met een heel kwetsbaar ruggetje) je kindje ligt waarschijnlijk tot ie een jaar of 3 a 4 is in dit ledikantje. Dan weegt ie een stuk meer, en zal ie ook in zijn bedje gaan staan (en springen).
Dus als er nu een goed matrasje in zit, en je hebt weinig geld, zou ik er eerder voor kiezen om het matrasje heel erg goed te luchten ( als het niet regent, lekker buiten) dan om een goedkoop matrasje te kopen.
Wij zelf hebben een heel goed matrasje bij babypark gekocht (op hun dumpafdeling) normaal kost deze 190 euro en daar hebben ze hem voor 90 euro!!!
Verder zijn matrassen vaak in de aanbieding, over als het financieel niet haalbaar zal zijn, een kindje kost geld en dit is een hele belangrijke investering (je wil zelf ook een goed matras) en je kan doorsparen tot bijna het einde want matrasjes zijn meestal wel op voorraad.
ook ik zou voor een nieuw matrasje gaan.
je weet immers niet wat er mee is gebeurd. ( huisdieren die er bv hebben ingelegen??)
ik heb ook een nieuw matrasje gekocht voor in het wiegje, mijn nichtje had er voor het laatst ingelegen.
ik vond het toch hygienischer en nu heb ik een stevig matrasje. matrasje waar mn nichtje op had gelegen, zat er wel bij maar je zag heel haar hoofdje er nog instaan dus moest ook wel een nieuwe hebben hahahaha.
voor het ledikantje heb ik een matras gekocht bij de ikea. was 25 euro ongeveer en goed stevig. die prijs vond ik dus nog wel meevallen.
goedkoop hoeft niet gelijk duurkoop te zijn.
en duur hoeft niet te betekenen dat het dan beter is.