nieuw member

Hallo allemaal,

Ik zoek lotgenoten met het zelfde verhaal wat ik heb of mensen met tips over hoe je eens op andere gedachten kunt komen dan alleen het dagelijks denken aan, zou ik zwanger zijn of niet!!
Ik ben 30 en vanaf dezember 2002 al bezig. Daarvoor was ik al een tijd gestopt met de pil. In april 2003 begon ik me toch al een beetje zorgen te maken en ging tempen en ovulatietesten kopen, zonder resultaat. In Novermber maar eens naar de gynaecoloog gegaan, de basisonderzoeken doorlopen. In febr. 2004 kregen we te horen dat alles goed was met ons en dat we maar over een half jaar weer eens contact moesten opnemen. Inmiddels is er nog niets gebeurt en ik probeer er maar niet te zeer mee bezig te zijn. Wat dus heel erg moeilijk is, want als je probeert er niet aan te denken denk je er toch aan. Ik heb mijn maandelijkse fasen, week van de ongesteldheid depri en zonder hoop, 3 dagen met vlagen huilen. 2e week weer hoopvol en volop aan het klussen, 3e week hetzelfde en de spanning neemt toe. Let eigenlijk dan teveel op mijn lichaam. 4e week spannend en toch ook wel dipjes van de spanning. Meestal word ik de 29, 30e dag ongesteld maar 3,4 dagen ervoor krijg ik een soort voorbloeding en dan zijn de kansen al weer verkeken.

Is er ook iemand met zo'n soort verhaal dan wil ik graag hierover praten?

Groet mipi
 
Wat herkenbaar jouw verhaal ook voor mij is het 3 jaar nagelbijten, op de top van de zenuwen lopen geweest en ook nu ,nu we voor de 3e willen gaan zal het voor mij niet anders zijn.Ik denk dat het heel moeilijk is om het van je af te zetten vooral als je graag wilt.Ik moest/(en nu weer) moet me ook inwendig constant vermanen om er niet steeds bij stil te staan.Alleen het is zo verrekte moeilijk ik kan je dus geen advies geven om er van af te komen maar je alleen laten weten dat je niet de enige bent.Groetjes Nicky
 
Hoi Mipi,

Ik kan (gelukkig) niet met je mee praten over dit onderwerp. Ik ben nog maar net bezig. Sinds feb. met de pil gestopt, en tot zover een vrij regelmatige cyclus. Ik denk trouwens dat dat geldt voor de meeste meiden op dit forum. Misschien kun je beter schrijven op het "als zwanger worden wat langer duurt" forum (helemaal onderaan). Waarschijnlijk zul je daar meer meiden treffen die dit ook al hebben meegemaakt of er midden in zitten.
Maar natuurlijk is het ook gezellig als je hier komt schrijven. Je moet maar even zien.

Heel veel succes en de groetjes van Dianne
 
Terug
Bovenaan