nieuw nieuw nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen,

ik zal me effe voorstellen. ik ben 26 jaar en sinds september zijn we bezig om zwanger te worden. dit is dus tot op heden (geloof ik)nog niet gelukt. wel ben ik de laatste dagen behoorlijk ziek. misselijk, pijnlijke borsten, moe, raar gevoel in mijn buik, steken in mijn buik. ik durf eigenlijk nog geen test te doen, want ik ben bang dat het niet zo is. mijn nod is 14 maart en tot dan wil ik eigenlijk wachten.
in september heb ik ook al deze verschijnselen gehad en na veel testen bij de ha was ik niet zwanger. dus hadden we met de ha afgesproken om een vaginale echo te doen. ik zou de volgende dag een verwijsbrief halen en die avond werd ik natuurlijk ongi.
ik ben zo bang dat het nu ook zo is. ik wacht het nog wel effe af tot 14 en dan ga ik wel een test halen. tis allemaal wel spannend.
heeft iemand anders dit ook mee gemaakt zoals ik. graag je reactie!
verder wens ik iedereen succes met het zwanger worden!

groetjes westie

Hallo,

Het is erg hoe je lichaam je voor de gek kunt houden. Maar nu je er mee bezig bent voel je alles sneller en eerder, omdat je weer waar je op moet letten, wat de symtomen zijn.
Het kan natuurlijk zo zijn dat je echt zwanger bent en dat hoop ik van harte voor jouw hoor!!   Ik zal voor je duimen. Ik hoop dat je inderdaad kunt wachten tot 14 maart en dan hoop ik goed nieuws van je te horen.

Liefs Charlie, ik ben 28 jaar en moeder van twee meiden en nu in ronde drie voor een derde kindje.

hoi, ik heb vanmorgen net een test gedaan omdat ik al ongeveer 38 dagen niet ongesteld ben geweest en nu ben ik zwanger maar ik heb eigenlijk geen lichaamlijke dingen gevoeld waardoor ik zou denken :ik ben denk ik zwanger . maar evengoed heel veel succes groetjes wilma

quote: wilma29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-03-2006 09:18:54'));

wilma,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat ik ook gauw kan melden dat ik zwanger ben. Veel geluk!

groetjes westie

hoi,

ik herken het want de vorige maand was ik een week ovaertijd, had ikn alle klachten maar er was toch weer een stelletje rode duivels die me kwamen bezoeken.
ik denk dat het er mee te maken had dat ik erg gespannen was. als je zwanger wilt worden ben je er erg op gefocest. deze maand heb ik het van me af gezegd. we gaan volgende maand naar de gyn. en het rare is, deze maand is de eerste maand dat ik niets voel en mijn nod is zaterdag!!!!
zou dat wat betekenen????

succes met wachten. ik heb wel geleerd dat eerder testen niet uithaald!!!!
een betrouwbare test is pas echt op de dag van je nod.

groetjes gerdine (wij zitten in ronde 13)

hoi, bedankt voor je berichtje we zijn er ook super blij mee hoor,maar ja als je dan ook hoort dat ons bod voor een ander huis geaccepteerd is   dan sta je toch even perplex. ik ben in jauari gestopt met de pil dus je kunt wel uitrekenen dat ik meteen in de eerste ronde zwanger ben geworden, ik vind het best verveelend om dit te vertellen omdat je hier op het forum ook leest van vrouwen die al heel lang bezig zijn en het niet lukt. jij ook veel succes met zwanger worden groetjes wilma29

Terug
Bovenaan