Nieuw nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben Miranda 28 jr.
we hebben na lang proberen een zoon van inmiddels alweer 2 jaar.
(mijn man had een spatader achter zijn balzak die is verwijderd en toen was ik vrij snel zwanger)
nu willen we dolgraag een 2e kindje maar dat vlot dus niet zo. we zijn alweer een jaar verder zonder resultaat.
Ik word er helemaal gek van!!!!!

hoi Miranda,

WElkom op het forum!! Wij zijn nu 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Mijn had ook een spatader in zijn balzak en die hebben ze in december gemaakt. Ik hoop ook dat ik nu heeeel snel zwanger raak. De teleurstelling wordt elke maand groter. Hoe slecht was jouw man's zaad voor de verwijdering van de spatader? En hebben ze daarna ook zijn zaad weer getest om te kijken of het verbetert was? Ik zit meestal op het andere forum en ik ben 30 jaar. In september beginnen wij met ivf.
Ik hoop dat je snel zwanger mag raken.
gr

Hallo ook ik heet je welkom op het forum.
Natuurlijk hopen wij hier allemaal dat je snel zwanger mag worden. Mijn vriend en ik zijn ook al ruim 19 maanden bezig om zwanger te worden. Na 3 zaadonderzoeken kwamen ze er achter dat het zaad van mijn vriend erg slecht is en de kans op een spontane zwangerschap erg nihil is, na een lichamelijk onderzoek van mijn vriend denken ze dat hij ook een spatader heeft in zijn penis of balzak. vrijdag 18 feb. krijgt hij een echo en 22 feb moet hij naar de uroloog. Dus we zijn benieuwd. Ik hoop heel erg dat het zaad dan weer wat beter is want met de uitslagen van nu zouden we ICSI moeten gaan doen. Na die operatie van jouw man was toen het zaad veel beter? en raakte je spontaan zwanger?

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
Liefs Belinda

Hoi Miranda,
Welkom op het forum en hopelijk mag je droom snel in vervulling gaan. Ik zelf heb een dochtertje van 18 maanden en ook bij haar ging het naar mijn zin veel te traag (8 of 9 maanden). Nu zitten we voor broer of zus ook alweer aan ronde 9 en elke maand is de teleurstelling groot. Ik begrijp dus best hoe je je voelt. Gelukkig bestaan er sites al deze waar de mensen hun verhaal kwijt kunnen. Groetjes natje

Terug
Bovenaan