nieuw nieuw

Hoi allemaal,

Kwam er dus pas net achter dat dit forum bestond, was wel actief op het zwanger worden forum en heel af toe op het zwanger zijn forum..

Maar dit is natuurlijk wel heel leuk, omdat we allemaal ongeveer gelijk lopen..

Ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Tamara, 23 jaar, getrouwd en nu dus zwanger van ons 2e kindje.
We hebben al een zoontje van net 2..
De 1e zwangerschap was niet gepland, deze wel, en al vrij snel zwanger (4e ronde), erg leuk!!

Moet zeggen dat ik wel sneller groei nu en meer misselijk ben dan bij de 1e zwangerschap, maarja het hoort erbij, erg vervelend, maar heb het er graag voor over!!

Ik kijk er naar uit om hier gezellig mee te lezen en te schrijven natuurlijk..

Allemaal veel succes!!

Liefs Tamara

Hey Tamara,

welkom op het forum. Ik ben Suus en nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van ook net 2. Ook ik ervaar deze zwangerschap heel anders. Bij de eerste duurde het 2 jaar; nu heel onverwachts maar een paar maanden. Doordat ik het nog niet had verwacht was het in het begin voor ons heel onwerkelijk. Wel superleuk en heel gewenst . Ik ben nu ook veel vermoeider als bij de eerste. Maar wat je zegt; het hoort erbij en gaat hopelijk snel weer over.

Groetjes Suus

Hoi Tamara,
gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom op het forum.
Ik ben mar nu 8,5 weken zwanger van ons 2e kindje, en 10 december uitgerekend. Onze zoon is nu net vier jaar geworden.
Ook ik ervaar deze zwangerschap heeeeel anders.
Heb veel last van de misselijkheid en vermoeidheid.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste weken erg moe, maar daarna eigenlijk nergens meer last van gehad. Zo zie je maar weer hoe anders elke zwangerschap is.
Maar wat je ervoor terug krijgt is zo mooi.
Hopelijk zullen de klachten met een paar weken afnemen. Gelukkig kan Je hier je ei kwijt!!

Heey Tamara,

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn derde kindje. Ik heb al een dochter van 9 en een zoon van 6. Zij maken het allemaal heel erg bewust mee en vinden het geweldig dat ze een broertje of zusje krijgen!
Ik ben de hele dag door misselijk en moe...moet erg wennen aan deze manier van zwanger zijn, had bij de eerste twee nauwelijks kwaaltjes...
Inderdaad dus, elke zwangerschap is weer anders...
Leuk dat er al zo veel december mama's zijn!!

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan