Nieuw op de site (lees wel al maanden mee)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Ik lees al heel wat maanden mee. Ook ik (wij) proberen al maanden zwanger te worden, inmiddels misschien wel een jaar. Eigenlijk nooit alles precies bijgehouden, ging ervan uit dat het vanzelf zou gebeuren (we klussen vaak genoeg). Maar nu ben ik er constant mee bezig, omdat het zolang duurt.
28 april eerste dag menstruatie en in in precies de goede dagen geklust, vandaag toch die rode duiveltjes.
Wordt er gek van, wil het zo graag!!! Inmiddels wordt m'n partner helemaal gek van mijn gestress..

Nou je, wilde het eigenlijk even van me af schrijven. Thuis zeur ik er maar niet meer over, komt vanzelf wel zegt ie..

Hoi,

Nou we kunnen elkaar een hand geven hoor. Ik ben inmiddels ook al bijna een jaar bezig. In het begin had dacht ik nou je we zien het wel maar inmiddels begin ik toch ook aardig ongeduldig te worden. Maar ja je kan de natuur niet dwingen he. Gelukkig kan je op dit forum je gevoel delen met anderen. Succes met zwanger worden. Wanneer is jou NOD? Die van mij is 2 juni

Groetjes Monique

Hoi Niekie,

Vandaag ongi, dus 4 t/m 8 juni ons best doen en dan 21 juni hopelijk m'n NOD!!!
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.. Af en toe zo frustrerend als iedereen om je heen zwanger is of wordt...

Liefs,

Jacqueline

ja het lijkt wel of iederhou mezelf maar voor dat het op een dag heus wel zal gebeuren. (neemt niet weg dat iedere keer als ik ongi word ontzettend baal ) En mn dochtertje wil zo graag een broertje of zusje (het allerliefst een zusje) Laatst zeg ze tegen mij "mama je moet naar de dokter, die doet wel even een baby in je buik hahaha

Terug
Bovenaan