nieuw op de site met raakvlak: kinderwens

A

Anoniem

Guest
hey meiden, wilde me even netjes aanmelden want het lijken toch veelal dezelfde mensen die ook reageren op elkaar.
Komende week komt mijn ongi als t komt . en dat zal wel. ik weet niet waarom ik daar zo vanuit ga maar als je er rekening mee houdt dan valt het wellicht minder tegen.
Heb nog geen reden tot ongerustheid want ik ben pas twee maanden met de pil gestopt. VRAAGJE: is het zo dat als je net met de pil stopt, na lange tijd geslikt te hebben, dat het dan langer duurt voordat je zwanger raakt? Weet iemand daar iets van?

Nou, ik ben van plan regelmatig van de partij te zijn en deel graag jullie belevingen!

Welkom!!

Het kan dat het iets langer duurd (maar het hoeft niet)  want de pil moet eerst goed uitgewerkt zijn.

Ik wens je een hele fijne periode toe.
En hoop dat je snel zwanger bent!!!

Liefs Bontrie 11e ronde 1e kindje

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 12:46:04'));

Welkom!!

Het kan dat het iets langer duurd (maar het hoeft niet)  want de pil moet eerst goed uitgewerkt zijn.

Ik wens je een hele fijne periode toe.
En hoop dat je snel zwanger bent!!!

Liefs Bontrie 11e ronde 1e kindje

bedankt voor je reactie.
je schrijft 11e ronde, bedoel je dan dat je 10 maanden hebt geprobeerd maar ongi bent geworden? Wellicht een stomme vraag maar ben nog niet op de hoogte van de code's.

hoi hoi,

Wij zijn al 11 maanden bezig voor ons eerste kindje.
Al een hele tijd dus!

Liefs Bontrie

hoi Felicitad,

welkom bij ons op het forum!
Mijn nickname is Annie1, ben 26 jaar en wij zitten nu in ronde 9!!
Ik hoop dat je snel een positieve test krijg!!

Groetjes Annie1

Hallo welkom hier!!!!
Ik ben vanaf mijn 15de aan de pil geweest en ik stopte op mijn 27ste met de pil ik was 5 maanden daarna zwanger een vriendin van mij precies het zelfde.Ik ben nu 30 en ben bezig voor de 2de en zit nu ook in de derde ronde maar heb nu een mirena spiraal gehad.
Groetjes dessie

quote: felicidad schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 00:52:52'));

hey meiden, wilde me even netjes aanmelden want het lijken toch veelal dezelfde mensen die ook reageren op elkaar.
Komende week komt mijn ongi als t komt . en dat zal wel. ik weet niet waarom ik daar zo vanuit ga maar als je er rekening mee houdt dan valt het wellicht minder tegen.
Heb nog geen reden tot ongerustheid want ik ben pas twee maanden met de pil gestopt. VRAAGJE: is het zo dat als je net met de pil stopt, na lange tijd geslikt te hebben, dat het dan langer duurt voordat je zwanger raakt? Weet iemand daar iets van?

Nou, ik ben van plan regelmatig van de partij te zijn en deel graag jullie belevingen!

Hoi hoi
Ik heb me ook net aangemeld. Ben ook 2 maanden gelden gestopt met de pil. Maar lijf is een beetje in de war denk. 1e ronde een week te laat ongi en nu de 2e ronde ben ik al 1 week en 3 dagen overtijd, en die test maar zeggen dat het negatief is, nou ik snap er niks van. Ze hebben mij verteld dat als je ophoud met de pil gewoon gelijk zwanger kan worden, maar dat het bij de meesten tussen de 2 en 6 maanden na het stoppen met de pil. nou ja en daar moeten we het dan maar mee doen.
groetjes Ilse1983

Terug
Bovenaan