Nieuw op de site

Hallo allemaal,

Wat een leuke site, ik was net reacties aan het plaatsen en zie dat je jezelf kan voorstellen dus bij deze!
Ik ben Marijke, 38 jaar, en ben ben nu 10 weken zwanger voor de eerste keer en ben super blij!
Volgende week ga ik voor het eerst naar de verloskundige en kan niet wachten haha, kijk echt uit naar de echo!
Vind het leuk om hier alles te lezen en ervaringen en vragen van jullie te lezen dus ga proberen actief mee te doen hoor!

Groetjes,
Marijke

Hi!

Gefeliciteerd!

Ik ben Nicole, 25 en zwanger van de 2e. Ik heb een dochter van 3 en een half en nu (eindelijk) voor de 2e keer zwanger dmv IVF.
Maandag mag ik ook voor het eerst naar de verloskundige. In het ziekenhuis heb ik al een echo gehad met 7 weken en toen zag alles er heel goed uit (hartje klopte!), en daarom mocht ik me gaan aanmelden bij de verloskundige in mijn woonplaats.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Nicole (vandaag precies 9 weken)

PS al veel last gehad van kwaaltjes?

hallo maryke....

ik ben revenna,32 en ook zwanger van de 2e. ik heb 1 zoontje van 4 jaar.....
en ben nu precies 8 weken zwanger....dinsdag heb ik mn 1 ste afspraak by de vk spannenddddddd
ben goed ziek geweest misselijk vermoeid maar nu gaat het iets beter

nou fyne zwangerschap meis geniet ervan........

HI, gefeliciteerd en welkom! Ik ben nu precies 10 wk en 1 dg. Ik ben 33jr en het is voor mij mijn derde kindje. Mijn dochters zijn 10 en 8 jaar. Ben reuze benieuwd hoe zij gaan reageren op de kleine.

Geniet van je zwangerschap!

groetjes, Taraneh

Hoi hoi. Welkom.
Ik ben 35 en zwanger van de derde. Heb twee zoontjes van 2 en 3 (4 in sept).
Ben nu 8w5d.
Lees het wel als je vragen en leuke verhalen hebt!
Gr Fa

Hoi,

Welkom op ons forum.

Leuk dat je zwanger bent. Ik ben zelf nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Ik ben 29 en zwanger van mijn eerste kindje. Ben heel erg misselijk geweest, en heb veel over moeten geven. Nu gaat het weer wat beter. Hoop dat dat zo blijft.

Verder de normale gespannen borsten, en een gespannen buikje! En wat vermoeider als anders.

Geniet ervan, en we spreken elkaar nog wel.

Groeten, Linda

Terug
Bovenaan