Nieuw op decemberforum

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Andrea en ben 28 jaar. Gisteren was ik uitgerekend van mijn 1e kindje. Maar ja, het zit nog steeds. Dus toch maar verhuizen naar het decemberforum. Hopelijk voor een korte periode, maar ja, dat weten we natuurlijk niet. Het rommelt al wel een paar dagen, maar het zet niet echt door. Hopelijk werkt het weer van dit weekend een beetje mee. Het wordt erg onstuimig, dus misschien wordt het dan ook wel onstuimig in mijn buik. Laten we het hopen. Ben het namelijk wel heel erg zat. Slaap erg slecht en zitten en lopen gaat gewoon steeds moeilijker ivm het ingedaalde kindje.

Groetjes Andrea
40w1d

Hoi Andrea,
welkom op het dec forum en ik hoop dat je snel zult beginnen met de bevalling.
ik moet zelf nog twee weken en ik kan nu al niet meer lopen of zitten ivm ingedaalde baby.
ik heb met je te doen.
gr lisette

hoi

jij ook al,hier nog steeds nix,ben gisteren en vandaag wel veel slijmklodders verloren,dus wie weet.ach we zijn zo aan de beurt joh.gr wendy 40.3wk

Hoi dames,

ik wil toch eens even polsen of jullie al opening hebben dan met jullie ingedaalde kindje?
Mijn gynaecoloog vertelde dat mijn baarmoederhals korter was geworden.
En ik heb enorm veel last van harde buiken... (voorweeën)

Liefs,
van ons...

hoi.
welkom.

je bent ok meer dan welkom om je toe te voegen op onze hyves pagina.

xx martine

http://mammas-november-december-2007.hyves.nl/

quote: Febeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 12:32:00'));

Hoi dames,

ik wil toch eens even polsen of jullie al opening hebben dan met jullie ingedaalde kindje?
Mijn gynaecoloog vertelde dat mijn baarmoederhals korter was geworden.
En ik heb enorm veel last van harde buiken... (voorweeën)

Liefs,
van ons...

hoi bij de 1e had ik met 38 weken al 1 cm ontsluiting,en nu pas met 40 weken.heb ik ook gemerkt van de week dacht al dat ik aan de gang ging,maar nee hoor hij zite er nog in gr wendy40.3wk

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik heb al een aantal weken diverse valse alarmen gehad, maar op een of andere manier wil het niet echt doorzetten. Ook heel veel voorweeen en zo. Ik moet donderdag weer naar de vk en hopelijk gaan ze me dan strippen, zodat het hopelijk wat op gang komt. Maar ik hoop dat de kleine er dan eigenlijk al wel is. Ik word nu zo ongeduldig en bij elk dingetje dat ik voel denk ik ja het gaat beginnen.
Nu vanochtend is het weer een beetje aan het rommelen, maar het zal wel weer niet doorzetten. Zo wel dan horen jullie vandaag of morgen van mij wat het geworden is.

Groetjes Andrea
40,2 wk

O. ik rommel ook al een paar weken en ook hier zet het niet door.
Je wordt er soms zo ontzettend moe van!!!

Heel veel sterkte en succes, hoop dat je gauw je kindje in je armen mag houden!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan