He meiden, ik ben natascha en 25 jaar.Ik ben samen met mijn partner al bijna 1 jaar bezg om zwanger te worden. Elke keer heb je zoiets van teleurstelling maar volgende keer beter, maar we hebbben nu de stap gezet om naar de gyneacoloog tegaan. Mijn huisarts reageerde hier heel goed op en reageerde dat ik dat maar moest doen, hij gaf wel aan dat het de grens is, maargoed, hij nam me we serieus.
Ik zat altijd op de andere forum en keek nooit verder op andere forums, totdat ik een berichtje schreef over proxeed . Daar reageerder heel ief iemand van jullie forum.Daarna ben ik verder gaan kijken en zag dat deze forum er ook was. Heerlijk, kan ik mijn verhaal en ervaringen kwijt.
Nou over 6 weken heb ik de eerste afspraak, de eerste afspraak is een dag voordat we gaan trouwen, maargoed een nieuwe periode van ons leventje is bereikt.
Ik ben erg benieuwd.
Kunnen we al sperma onderzoek doen, of moeten we het meteen meenemen?
Hebben jullie nog tips???
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Heb al wel getempt, dit gaf een duidelijke ovulatie aan.
Nou we zien wel weer.
He meiden heel veel sterkte en we houden contact.
veel liefs van natascha
Ik zat altijd op de andere forum en keek nooit verder op andere forums, totdat ik een berichtje schreef over proxeed . Daar reageerder heel ief iemand van jullie forum.Daarna ben ik verder gaan kijken en zag dat deze forum er ook was. Heerlijk, kan ik mijn verhaal en ervaringen kwijt.
Nou over 6 weken heb ik de eerste afspraak, de eerste afspraak is een dag voordat we gaan trouwen, maargoed een nieuwe periode van ons leventje is bereikt.
Ik ben erg benieuwd.
Kunnen we al sperma onderzoek doen, of moeten we het meteen meenemen?
Hebben jullie nog tips???
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Heb al wel getempt, dit gaf een duidelijke ovulatie aan.
Nou we zien wel weer.
He meiden heel veel sterkte en we houden contact.
veel liefs van natascha