nieuw op deze forum............

He meiden, ik ben natascha en 25 jaar.Ik ben samen met mijn partner al bijna 1 jaar bezg om zwanger te worden. Elke keer heb je zoiets van teleurstelling maar volgende keer beter, maar we hebbben nu de stap gezet om naar de gyneacoloog tegaan. Mijn huisarts reageerde hier heel goed op en reageerde dat ik dat maar moest doen, hij gaf wel aan dat het de grens is, maargoed, hij nam me we serieus.
Ik zat altijd op de andere forum en keek nooit verder op andere forums, totdat ik een berichtje schreef over proxeed . Daar reageerder heel ief iemand van jullie forum.Daarna ben ik verder gaan kijken en zag dat deze forum er ook was. Heerlijk, kan ik mijn verhaal en ervaringen kwijt.

Nou over 6 weken heb ik de eerste afspraak, de eerste afspraak is een dag voordat we gaan trouwen, maargoed een nieuwe periode van ons leventje is bereikt.
Ik ben erg benieuwd.
Kunnen we al sperma onderzoek doen, of moeten we het meteen meenemen?
Hebben jullie nog tips???
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Heb al wel getempt, dit gaf een duidelijke ovulatie aan.
Nou we zien wel weer.
He meiden heel veel sterkte en we houden contact.
veel liefs van natascha

hoi natasha25 , ik ken je wel van het andere forum , welkom hier
nou je vraag : nee je kunt het sperma niet direct meenemen , je krijgt eerst een uitstrijkje en een bloedonderzoek en daarna krijg je papieren mee voor het semenonderzoek
en de uitslag krijg je op je vervolg afspraak ( zo is het inelk geval bij mij gegaan , het kan iets verschillen hoor ) daarna krijg je meestal een hsg en als alles goed is bij jou en je man krijg je misschien net als mij ( ook bij ons beide alles goed )
clomid voorgeschreven , het kan dan nml zijn dat je eisprong niet goed is ( geen reipe eicel die los springt ) , dat kan dus bij mij ook het geval zijn en in mijn volgende cyclus mag ik ook daarmee beginnen , verde e traject verloop ken ik ook nog niet maar , andere meiden hier wel , die zijn al zo lang bezig ( iui en ivf etc....) veel geluk voor je gewenst en hopelijk worden we hier met zijn allen snel zwanger en , kan dit forum eindelijk gesloten worden hihi

Hoi,

Wat je ook zou kunnen doen is een aanvraag (labformulier) voor het sperma onderzoek aan je huisarts te vragen. Je gaat pas over 6 weken naar gyn. Ik vond het toen heel prettig dat ik met de uitslag van het sperma naar gyn kon gaan. Er was al weer een stap van de onderzoeken gezet.....
Gewoon even huisarts bellen en vragen...

Terug
Bovenaan