nieuw op dit forum, nu in ronde 12

hallo allemaal,

Ik zat al een tijdje op het forum zwanger worden. Maar omdat wij al in ronde 13 zitten wilde ik ook graag eens hier een kijkje nemen.
Ben erg benieuwd naar hoe jullie ermee omgaan als het maar niet lukt.
Hoe houden jullie het vol??
Ik ben nu op het punt beland dat ik het niet meer kan los laten en elke maand meer erbij als het niet raak is is weer een maand moeilijker. nog mees stress.
zo onderhand kan ik me op mijn werk niet meer zo goed concentreren en is mijn tempo gewoon te laag! erg frustrerend. Vergeet heel veel.
Wat doe ik hier nou aan om er beter meeom te gaan?
Hoor graag hoe jullie dat doen.
Succes
liefs dolfijntje

Lief Dolfijntje,

Ik snap je heel goed, maar ik kan je één advies geven.
Probeer te genieten van andere dingen, des te meer dat je er mee bezig ben, des te gekker dat je wordt, depressiever en minder zin in andere dingen.
En er is mijn ook verteld dat als je er te veel mee bezig bent, het dan ook niet wil lukken.
Wij zijn nu al vanaf mei 2001 bezig, in het begin werd ik gewoon stapelgek, ruzies met mijn man.
Ik doe het nu zo ik zie het iedere maand wel, en tegen de tijd dat ik ongi. moet worden, dan loop ik er wel mee om, van zal het nou dan een keer zo zijn.
Afgelopen zondag werd ik het weer, ik heb van de week zo een pijn gehad, buik krampen, warm en koud dat ik in mijn eigen heb zitten huilen.
Maar echt waar neem het maar van mijn aan dolfijntje er is geen enkele manier dat het op zich draagzamer maakt, alleen het advies de tip die ik je nu net gaf.
Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn, wij allemaal trouwens op dit forum.
De wereld is zo oneerlijk verdeeld.
De laatste weken hoor je niets anders in het nieuws dan dat er babylijkjes zijn gevonden. Dat soort dingen dat maakt mijn erg kwaad.
Hun hebben baby's gebaard en beroven ze dan ook nog van het leven, en iemand die heel graag zo een klein hummeltje wil, die wordt gestraft.
Ik kan wel hele stukken schrijven, maar ik ga nu stoppen.
Heel veel s6 en sterkte.

Groetjes pxdt44

Hoi dolfijntje,

Ik snap idd ook goed hoe je je voelt. En had op een gegeven moment ook zo'n houding dat ik ook echt nergens anders meer aan kon denken. Het is denk ik echt heel belangirjk om je te realiseren wat je allemaal hebt. Hoe moeilijk dat ook kan zijn, en natuurlkj heb je ook gewoon je dip dagen/weken....
Maar je moet iig voor jezelf kunnen zeggen over 10 jaar dat je niet al die jaren hebt "weggegooid"...
misschien een cru voorbeeld, maar als je man zou wegvallen en je hebt 10 jaar niet echt! van m kunnen genieten....daar begon ik vooral over na te denken..
Ik hoop dat je me begrijpt.. het klinkt allemaal lekker makkelijk, maar op die manier probeerde ik het te benaderen...

Heel veel sterkte!

Hoi!

Hier hetzelfde probleem gehad. Wij zijn nu net twee weken op vakantie geweest. Twee weken natuurlijk wel aan gedacht, maar er waren even andere dingen waarop ik mijn zinnen kon verzetten. En wat ook hielp; ik kon even niet op deze forums kijken. Want aan de ene kant is het heel fijn om hier verhalen te lezen en je verhaal kwijt te kunnen, maar aan de andere kant ben je er dan wel continu mee bezig. Ik kan er nu echt even afstand van nemen. Heerlijk.
Natuurlijk rol je na je vakantie gauw weer in je oude ritme, maar ik wil me helemaal bij de bovenstaande reactie aansluiten; zorg dat je andere dingen omhanden hebt en dat je nog kunt genieten van andere dingen.

gr. Louise

hallo meiden,
Heel lief voor jullie goede adviezen. Ik moet dat zeker gaan doen. Al is het moeilijk.
En ik begrijp jullie alle 3.
Hoop dat jullie snel zwanger worden.

Dank je wel
liefs dolfijntje

Terug
Bovenaan