Nieuw op dit forum

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum wat betreft het plaatsen van berichtjes, ik lees wel al regelmatig jullie berichtjes en kijken of ik er tips uit kan halen. Maar nu wil ik toch ook mijn verhaal kwijt op het forum. Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig met zwanger worden, ±   sinds juni 2006, maar helaas het is nog steeds niet raak. In het begin was heel onregelmatig ongesteld, om de 6 weken, dan weer 7 weken, dan weer 5 weken. Gek werd ik er van !! Sinds een paar maanden gebruik ik nu ovulatietesten, maar het is nog steeds niet raak ...ik ben nu wel al regelmatiger ongesteld. Ik hoopte  dat het deze maand wel eens raak was...had ook last van mijn borsten, beetje opgeblazen buik enzo..dus dacht ik...zal het nu raak zijn, maar helaas gister kwamen de rode duivels langs SHIT ! en zeker nadat ik van de week  van vriendin nr 6 heb gehoord dat zij haar eerste kindje verwacht. Ik had al een paar vriendinnen met kinderen, maar nu zijn er weer 2 baby's onderweg....slik slik... jeetje moeilijk hoor, hartstikke leuk voor hun natuurlijk maar ik wil ook zo graag ! en dan zeker als je hoort dat het bij hen snel raak was, moest ik echt even flink slikken.....
Binnenkort ga ik beginnen bij de accupunctuur, schijnt ook te helpen. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee ??

zo..nou ff mijn verhaal kwijt...

groetjes

lieve klaartje,ik zit dus in het zelfde schuitje zie mijn topic shit!!! ja balen balen en nog eens balen inderdaad maar kennen niet s anders doen dan afw8

bedankt paniekertje voor je berichtje. Ja, het is inderdaad balen....word er soms erg verdrietig van....

Terug
Bovenaan