nieuw op dit forum

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Wij zijn beiden 35 en sinds ruim anderhalf jaar bezig voor ons eerste kindje. We hebben al een aantal onderzoeken gehad en tot nog toe is alles goed. Dat is natuurlijk heel fijn, maar we beginnen nu toch een beetje ongeduldig te worden. In december krijg ik HSG. Vandaag helaas weer ongi geworden. Groetjes, Mendy

Hoi Mendy,
Getver, altijd weer die rode duivels...........
Wilde je even welkom heten en succes wensen

Hi
welcome and join the club. Ik heb vorig jaar een HSG gehad en bij mij viel het reuze mee......

Heel veel succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr
FF

hallo mendy
welkom op het forum en ja dat ongeduldige kennen wij ook wij zijn ook al wel 8 jaar bezig om ons eerte kindje tekrijgen maar nog niet gelukt maar ik heb vorrige week vrijdag weer inseminatie gehad dus zit weer op het wacht bankje
nou jullie ook veel succes

xxx liefs van annebel

Hoi Mendy,

Welkom hier bij de club, al was je hier liever niet geweest natuurlijk.
Wil je in ieder geval heel veel succes wensen in de MM en volgende maand met de HSG.

Kruimel

Bedankt voor jullie reacties. Soms denk ik, als ik andere meiden lees die al jaren bezig zijn, zijn  wij niet veel te ongeduldig na ruim anderhalf jaar. Maar aan de andere kant denk ik als alles bij ons goed is (voor zover tot nog toe onderzocht is) waarom lukt het dan niet? Ik heb een regelmatige cyclus, mijn eisprond is goed, het zaad van mijn hubbie is goed, dus waarom lukt het nou niet.   Maar we moeten maar geduldig afwachten, het zal bij ons ook heus wel lukken. Ben wel benieuwd of er iets uit het HSG-onderzoek komt. Ik hou jullie op de hoogte!

hoi mendy,

je bent NIET ongeduldig als je 1.5 jaar bezig bent om zwanger te worden.
tuurlijk zijn er hier meiden die langer bezig zijn, en veel heel veel  hebben mee gemaakt.
4jaar bv. is heel lang en dan gaat de moed je ook in de schoenen zitten zou je zeggen, maar als ik de berichten hier soms lees denk ik tjeee, petje af meiden....

je schrijft ook dat je 35 bent, en dan lijkt je gevoel van 1.5 jaar bezig zijn nog langer omdat je zo genoemde biologische klokt tikt....
elke niet gelukte mnd. is een extra teleurstelling.

ik ben ook een dertiger en wij zijn nu ruim 1.5 jaar bezig.
wij zitten nu in het iui traject.
daar mochten wij sneller in stappen door de leeftijd.
en die kans zal bij jullie ook groter zijn.

ik hoop voor je dat je niet te lang op dit forum hoeft te zitten.
en snel mag door sluisen naar het zwanger forum.
maar voor nu, veel suxes.

groeten,
jana.

Hoi Mendy,

Ik ben ook pas sinds gisteren nieuw op het forum, maar wil je toch welkom heten! Verder wens ik je heel veel succes en ik hoop dat de HSG meevalt.

Groetjes Ibbeltje

Terug
Bovenaan