nieuw op dit forum

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik denk dat ik me op dit forum meer thuis voel. We zijn nu ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken. Tot nu zonder resultaat.  Ook is er geen duidelijke oorzaak gevonden waarom het niet lukt.  Allerlei onderzoeken gehad, 't laatste was een HSG. Zijn nu 3 maanden verder en kan weer afspraak maken met gyn. Heb behoefte aan contact met mensen die in 'tzelfde "schuitje" zitten. Voel me zo in de steek gelaten door m'n lichaam, waarom functioneert mijn lichaam niet?? Ben op 't moment even heel erg depri.. Ik weet niet wat er nu verder gaat gebeuren, de gyn had het over een kijkoperatie. Zie ook heel erg op tegen allerlei "toestanden".
Sorry voor 't depri bericht.

Mir

Hoi Mir,
Lijkt me ook zo verschrikkelijk zeg als er niet echt een aanwijsbare reden is.
Welkom hier en wens je veel succes!!!!

Hallo Mir,

Ik zit in hetzelfde schuitje. We zijn nu bijna 3 jaar bezig en niks...
We hebben alle onderzoeken al gehad. Het laatste was de HCG. De gyn vond het onzin een kijkoperatie te doen omdat op de foto duidelijk blijkt dat de eileiders goed open zijn.
Onverklaarbaar dus waarom het maar niet gebeurt.
We zijn in maart 2005 even zwanger geweest, helaas resulteerde dit in een mk. Daarna niks meer.
Wij mogen (gelukkig?) komend jaar beginnen aan IUI. Hopelijk gebeurt er dan wel iets.

Elke maand hoop ik toch weer dat het nu wel raak is, ik bedoel het moet mogelijk zijn, toch? Dus de frustraties lopen ook hier soms hoog op. Nu ik weet dat we binnen een halfjaar mogen beginnen met IUI geeft het me wel veel meer rust. Klussen is weer leuk en geen moeten. Als het niet gebeurt mogen we tenslotte iets anders proberen.

Ik heb liever natuurlijk dat het gewoon vanzelf gebeurt, maar ja dit heb ik niet zelf in de hand, helaas.

Ik hoop dat je je snel wat minder depri voelt!
Je kan hier in iedergeval altijd lekker kletsen en "zeuren".

Liefs
Joanna

Hoi Mir,

Welkom hier.
Het is een fijne plek om van je af te kletsen.

Sterkte!
groetjes
mama peet

Hoi Mir,

Dit is een hele fijne plek om je gevoelens op te schrijven. Ik weet zeker dat je je hier thuis voelt.

Kruimel

Bedankt voor het welkome gevoel dat jullie me  geven. Het is alleen al fijn om het zo van me af te schrijven en om te lezen dat er meer mensen zijn bij wie het ook niet vanzelf gaat. Op het moment dat ik m'n eerste bericht schreef, was ik net weer ongesteld geworden. Nu voel ik me al niet meer zo depri.
Als ik alle  berichten lees, weet ik wel dat ik helemaal nog niet mag klagen. 2 jaar is nog helemaal niet lang; bovendien  zitten we nog steeds in het onderzoektraject.  Toch vind ik het wel frusterend; ben nu 32, bijna 33; voel m'n klokje zo tikken......... Na elk bezoek aan de gyn ben je zo weer een paar maanden verder voordat er weer verder onderzocht gaat verder. Het duurt allemaal zo lang; maar dat gevoel zullen jullie herkennen.
Ik denk dat ik morgen maar weer ga  bellen voor een nieuwe afspraak. Ik moest 3 maanden wachten na de HSG; ben nu weer 3x  ongesteld geweest, dus kunnen we weer verder.  

Mir

Terug
Bovenaan