nieuw op dit forum

Grrrrrrr rot forum, vijfde poging

Hoi
Ik kom van het forum zwanger zijn, maar helaas is het voor mij sinds gisteren over. Ik was 6 weken en 4 dagen zwanger en zit nu een beetje wezeloos voor me uit te kijken. ik was namelijk net gewend aan het idee van zwanger zijn en heb gisteren afscheid moeten nemen van iets wat ik heel erg graag wilde (natuurlijk ook mijn man's wens)
De gyn was vanmorgen erg lief en zei hoopvol: " je kan in iedergeval zwanger worden, kom over een half jaar maar terug."
Je staat dan buiten met honderde vragen en je voelt je echt aan je lot overgelaten.
Ik heb gelukkig een geweldige lieve man en is heel erg behulpzaam. Is gisteren naar huis gekomen toen het fout ging.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia

Helaas welkom
Ik hoop dat je het goed kunt verwerken het is geen eitje waar je nu even doorheen gaat. Maar deze dames hier hebben het allemaal meegemaakt en je kunt dus alles van A tot Z vragen!!! En schrijf lekker alles van je af!! Ook leuke dingen worden hier geschreven wat soms eigenlijk helemaal ne-re-gens over gaat hihi maardat maakt het juist allemaal wat draaglijker op den duur. Heel veel sterkte meid en pas goed op jezelf!!
Liefs Costa

Lieve Lydia,

Ik hoop dat op dit forum misschien je vragen kwijt kunt want we hebben het inderdaad allemaal al minstens 1 keer meegemaakt. Het is een klap als je dit gebeurd omdat je zeker bij de 1e keer niet echt rekening me kunt houden. Tuurlijk is het heel fijn om te weten dat je zwanger kunt raken maar het is toch een verlies.

Wel ontzettend fijn   dat je ook zo een goede steun heb van je mannetje.
Mijn mannetje is ook zo een heerlijke vent en dit alles heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht.
Heel veel strekte met alles.

Corina

Terug
Bovenaan