Nieuw op dit forum!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt me leuk om gezellig mee te kletsen over onze kleintjes. Mijn zoontje  Job is op 3 mei geboren, dus al weer een 'oudje' vergeleken met de juli-kindjes. Het is echt een schatje, helemaal als hij lacht!

groetjes,

Esther

Hoi esther,

welkom op het forum. Leuk dat je mee wilt praten.

Groetjes van Marloes

Moeder van Tom (2000) Rick (2002) en Stijn (14-06-2007)

hoi,

ik lees hier ook vaak mee maar hoor eigenlijk op het voorjaar forum mijn zoontje is namelijk van april,

ik zie dat hier niet zo heel veel word geschreven, je mag je ook bij ons aansluiten, daar word echt super veel besproken, kom maar eens kijken

Hoi Anne Fien,

Ga ik doen, eens meelezen bij de 'voorjaarsmoeders'; ben benieuwd!

groetjes, Esther

hoi,

Ik moet jullie zeggen dat ik ook veel meer aan het lezen ben
op het voorjaarsforum want inderdaad deze is veel actiever, en er
is veel meer contact met elkaar, heb al wat oude bekenden gezien van het zomerforum die denken er volgens mij net zo over. lees met jullie mee.

groetjes

Ook ik ben nieuw hier, kom van het juni forum. Vera is 14-06-07 geboren en is een heerlijke meid.
Ik ben niet altijd even actief, maar lees meestal wel dagelijks even de berichtjes. Ach wie weet word ik wel actiever ;)
groetjes daniela (daan)

Hihi, straks is dit forum helemaal leeg en is het bij ons helemaal niet meer om bij te houden!!!! Lees en schrijf maar lekker mee hoor als jullie vragen hebben ofzo.

Gezellig hoor, maarre in het begin "kenden" wij elkaar ook minder goed hoor. Laura is van 13 januari, dus toen ik al lekker schreef op het voorjaarsforum werden andere kindjes nog geboren. Nu, 7 maanden later begin ik wat beter de "vaste klanten" te herkennen.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan