Nieuw op dit forum

Hallo, ik zag jullie forum en het lijkt me heel erg leuk om ook mee te praten. Mijn naam is Patricia en ik ben zwanger van mijn derde kindje. Ik heb al twee dochters van bijna 5 en bijna 3. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 6 maart, maar ik heb morgen mijn eerste echo, ik vind het ongelooflijk spannend en ben ook heel erg benieuwd.

Hoi,

Gefeliciteerd,Gezellig hoor, kom erbij! We hebben ook een lijstje waar je je naam ed op kan zetten, stukje naar beneden!
Wat spannend he, weer je 1e echo!!
Weten je kindjes al dat er een broertje/zusje bijkomt?
Ik ben zwanger van de 4e en uitgerekend op de 4e, heb 3jongens van bijna 10, 5 en 2jr

Gr MJ

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap.
M'n meiden weten nog niet dat er een baby bij komt, ik denk dat ik het ze morgen na de echo ga vertellen. Ik twijfel alleen wel of dat niet te vroeg is. Het duurt voor hun dan nog heel lang. Aan de andere kant weten straks heel veel mensen het natuurlijk en dan vind ik het ook niet leuk als zij nog niks weten. Ach ja, twijfels, maar over wat niet tegenwoordig haha.
Groetjes Patricia

Hoi Patricia,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook op de 6e uitgerekend. Dit is mijn 2e zwangerschap. Mijn zoontje is nu 4,5. Wij hebben het hem al wel verteld. Ik zou het namelijk heel erg vervelend vinden als het straks van iemand anders zou horen. Wel hebben we hem goed uitgelegd dat de baby nog maar heel klein is en het altijd kan dat ie nog ziek wordt, maar dat we dat natuurlijk niet hopen. Hij gaat daar heel goed mee om, hoor.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan