nieuw op dit forum

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik weet niet zo goed hoe en wat enzo maar wij zijn sinds 2 maanden gestopt met de pil en ik merk dat ik er in mijn hoofd veel mee bezig ben. Ik ben inmiddels al 30 en ben vooral een beetje bang dat het allemaal niet zal lukken enzo. Aangezien je het buiten je partner met niemand deelt, leek me dit een goede uitlaatklep. Ik heb inmiddels uitgerekend dat ik rond 1 dec mijn ovulatie heb en ben er dus zeker nu veel mee bezig. hoe gaan jullie daar mee om?

Hai meid,

Welkom bij de club! Je kan indd lekker je hart luchten hier, dat moet je dus ook gewoon doen!
Ik begrijp je 'zorgen' en dat je er veel mee bezig bent.... logisch hoor! Het kan zijn dat je lichaam wel nog moet ontpillen, heb je wel nu je de pil niet meer slikt, een regelmatige cyclus?

Ik en nog een paar andere dames draaien al wat langer mee op dit forum (helaas) en weet je.....er is soms geen touw aan vast te knopen hoe het zal lopen bij dames met een kinderwens..... konden we maar stiekem in ons lijf kijken elke maand.

Wat betreft je leeftijd....Tja....Ik ben zelf 31 en helaas zitten wij in ronde 15 voor ons 1ste kindje en gaan nu waarschijnlijk door naar ronde 16....We zitten sinds kort ook in de medische molen maar ja.....nogmaals: het is voor iedereen anders en het kan ook goed zo zijn dat jij wel snel in verwachting bent! Daar gaan we gewoon vanuit! :)

Als je vragen hebt, stel ze gewoon. Er is altijd wel iemand met advies of een luisterend oor!

Succes en veel 'klus'plezier! :)

Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

bedankt voor je reactie!
Ja ik heb vanaf het eerste moment na stoppen een keurige cyclus van 28 dagen!

Zit nu even in de nachtdienst, zal dus manlief morgenochtend maar wakker maken om te "klussen" hahaha

Welkom hier!
Bij ons wil het allemaal niet zo vlotten, maar jij hebt vast snel geluk!

Een lekkere uitlaatklep hier, hoor. Lekker zeuren, mopperen, gezelligheid, zeiken, onzeker zijn en elkaar daarna weer opbeuren zijn hier aan de orde van de dag, haha!

Liefs Daisy

He daycey,

Bedankt voor je welkomswoord! Ik lees dat de meeste al lang bezig zijn, ik hoop dat ik ook een beetje steun voor jullie kan zijn, aangezien wij net beginnen.
@Lynn hoe kom ik de lijst waarop iedereen vermeld staat?

Anna

Hai meid,

Volgens mij valt het echt wel mee hoor, met het aantal dames die al heel lang bezig zijn..... Geduld wordt soms helaas wel op de proef gesteld. :-(

Er staat altijd wel op de eerste pagina hier een kopje met 'NOD-lijst' daar staat op wie er zijn, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje en je NOD dag, de dag waarop je dus niet ongesteld wilt worden. Je kan dan je eigen naam er tussen zetten, als je het laatst geplaatste lijstje kopieerd en weer plakt.

Succes! Liefs!

Hoi Anna,

Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig en zijn net gestart in het IUI traject. Ik zit ook op het als het langer duurt forum, maar hier is het wat gezelliger, omdat het allemaal wat drukker is.
Laat je daar niet door afschrikken, hoor, de meeste zijn ook binnen een paar maanden weer van dit forum verdwenen!

Altijd gezellig weer een nieuw gezicht erbij!

Liefs Daisy

welkom op het forum..Ik zelf ben er ook nog niet zo lang..Ik vind het wel erg nuttig dit forum.
Ik ben van de 1e (bijna 6 jaar terug) ook hier op jongegezinnen begonnen maar dan april2006 baby`s. mijn dochter is toen in Maart geboren en hebben nu met al die meiden een gesloten forum maar daar is nu niemand zwanger of wil zwanger worden (die hebben ondertussen al meerdere kids erbij gekregen) dus zit ik nu bij het zwanger worden forum:).

hopenlijk ben je snel zwanger.

liefs!!!

Terug
Bovenaan