Nieuw op dit forum

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben nieuw op dit forum en dacht me even voor te stellen. Aangezien zwanger worden niet vanzelf ging, heb ik mijn eerste ronde Clomid net achter de rug. We ziten nu in de spannende periode, want vorige week is er een sprong geweest. De eerste dus! :) Het is nu nog een ruime week afwachten, dus let's hope so...

Leuk om aan dit forum deel te nemen en ervaringen en adviezen met elkaar te delen. Tot schrijfs hopelijk!

Groetjes, Mar

Welkom! Genoeg meiden hier om ervaringen mee te dedlen, tegen aan te zeuren, van adviezen te voorzien, om adviezen te krjgen en nog meer.

Hoop dat de clomid goed bij je aanslaat en je niet veel rondes nodig hebt! Zelf ben ik nu ruim 2,5 jaar bezig en heb ik even een rustmaandje tussen IUI 3 en 4 in. Bij ons is (helaas) geen oorzaak gevonden.

Liefs Daisy

Welkom Mar,

Zoals Daisy al schrijft, genoeg meiden om ervaringen mee te delen, te zeuren of juist iets leuks mee te delen. Er is altijd wel iemand met een luisterend oor, tips of advies so....join the club!

Zelf ruim 19 maanden bezig en net de eerste IUI achter de rug! Ook nog een weekje wachten tot NOD.
Ik hoop voor je dat Clomid z'n werk heeft gedaan en je volgende week een positieve test in handen hebt, spannend hoor!

Succes! Liefs Lynn.

Welkom! Hoop dat deze ronde raak is voor jullie!

Ik moet binnenkort ook starten met clomid omdat ik geen rijpe eitjes heb door pcos. Ben benieuwd naar de ervaringen met clomid.

Ga voor je duimen!

Heel veel succes met wachten. Dat is altijd een ramp hahahah. Ik heb bij beide zwangerschappen ook hulp gehad van clomid en pregnyl. Bij de oudste na 7 rondes nog niks en in de rustmaand (wachten op een HSG) was het er ineens wel. Bij de tweede hebben ze halverwege de dosis vedubbeld en hebben we slechts 1 ronde nodig gehad. Heel veel geluk gehad dus. Ik hoop dat je snel resultaat hebt van de clomid.

Hey welkom,

Ik ben zelf ook net nieuw, maar ben nu al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te raken op de natuurlijke manier. Maar gaat niet zoals het hoort, helaas.

Ben niet zo bekend met al medische termen maar ik begrijp dat met clomid je eitjes horen te gaan rijpen ofzo?

Ook ik ga voor je duimen!!

Welkom!

Ik ga deze week beginnen met 12 dagen Provera te slikken en dan Clomid op de derde ongi dag.
Ik heb 2 kinderen die in de eerste stopmaand van de pil zijn gekomen en nu zijn we vanaf sept bezig. Raar hoe het kan lopen.

Ik hoop dat je maar een ronde Clomid nodig hebt, een eisprong heb je in ieder geval wel gehad!

Succes!

Welkom!

Ik hoop voor jullie dat het deze keer raak is!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan