nieuw op forum en 19 weken zwanger

Ik ben nelly ben 26 jaar oud en wou jullie vergezellen op het forum
Ik ben nu 19 weken zwanger en krijg 5 april mijn 20 weken echo spannend
Alles gaat tot nu toe goed weinig klachten en weinig aangekomen
Al 1 echo gehad en 1 keer bij vk geweest
Weet iemand of het normaal is dat ik het idee heb nog niets te voelen en nog niet echt veel ben aangekomen?
Dit is ons 1e kindje en ben zwanger geraakt terwijl ik de pil nog slikte en was toen ik de test had gedaan al 15 weken zwanger.
nelly

Hoi Nelly,

Allereerst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende tijden breken aan.....

Voor wat betreft het gewicht zou ik je niet druk maken. Ik ben nu een dikke 21 weken zwanger en ook nog niets aangekomen (nu ben ik van mezelf al wel wat steviger dus zo erg vind ik het niet!). Mijn buik begint nu eindelijk wel te groeien maar dat is pas sinds een week of zo. Maar nu gaat het wel hard!

Ik voel mijn kindje ook nog niet zo vaak omdat bij mij de placenta aan de voorzijde ligt. Dan duurt het langer voordat je het voelt. Ik zou dus gewoon de 20 weken echo afwachten. Ik heb die afgelopen vrijdag gehad. Ik vond het heel leuk maar ook heel spannend. Je kindje wordt dan helemaal gecheckt en gemeten. Ons knulletje doet het gelukkig prima.

Dus geniet er maar lekker van want het gaat heel snel!

Groetjes,
Maike

21w en 4d zwanger

hoi

welkom op dit forum,en nog gefeliciteerd he wees maar blij dat je nergens last van hebt joh sommige zijn 9 maanden ziek.ik zelf ben 24 en zwanger van tweede nu 4 weken en 4 dagen en ik krij17 april 1e echo bij de 8 wk.heel leuk hoor die echos suces he fr wendy

Hoi hoi,

Welkom hier en van herte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf ben ik 25 jaar en 19,3 weken zwanger van mijn 1ste kindje. Ook weinig last gehad van kwaaltjes en wat ik had is nu de meeste voorbij. Volgende week krijgen wij de 20 weken echo.

Wens je een fijne zwangerschap toe gr Fruit Girl

Hoi Nelly,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Al bijna op de helft. Gaat snel hè. Zelf ben ik alweer bijna 6 maanden geleden bevallen van een zoontje, Dean. Heet je trouwens echt Nelly? Echt grappig om "mijn" naam bij iemand anders te lezen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly
wat grappig dat jij ook zo heet mijn naam is inderdaad ook nelly
hoor je niet vaak he die naam hihi
nou afwachten op mijn echo maar volgende week
maar denk dat het wel goed zit
Ik houd jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan