nieuw op forum

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Chantal, 25 jaar en heb mij vandaag aangemeld op deze website. In december hebben we de pil de deur uit gedaan. Ik dacht eerst, we zien wel, maar nu vind ik het toch erg spannend! Ik kan haast niet wachten tot het zover is.. nu maar hopen dat we niet al te lang hoeven te wachten op onze 1e! Trouwens nog niet ongesteld geworden na december... maar dit kan ook het ontpillen zijn, toch?
Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen, het is namelijk erg moeilijk mijn mond te houden tegenover familie en vrienden.
Hebben jullie dezelfde problemen en nog tips voor de 1e? Wel al begonnen met foliumzuur, jullie ook?

hee chantal,
leuk dat je ook gezellig met ons mee komt lezen, praten en je ervaringen delen!
spannend he?als je voor het eerst echt bezig gaat!ik heb al 1 mooie meid lopen van 2 jaar en mijn man en ik zijn bezig voor een 2e wonder!
ja dat je ongi later is kan idd komen door het ontpillen!
heel veel plezier met klussen en hopelijk benje gauw zwanger
Liefs

hoi hoi
welkom
ja het is best moeilijk om mijn mond te houden tegen familie en vrienden maar ja het is nu onze 3de waar wij voor gaan
het ken zeker het ontpillen zijn maar weet daar niet veel van alleen wat ik er over heb gelezen
en ja folium zuur slik ik ook al sinds november
ik zit hier nu nog te wachten op iets dat lijkt op een ongi maar gister was toch de laaste dag dat ik dacht ja nu moet ik het worden heb vanaf dinsdag gewacht en we zitten nu op vrijdag
nu dus wachten tot na zondag en dan echt testen

wij zijn hier een beetje bang voor een negatieve test :S
en nu ik dus overtijd ben is het ook heel erg moeilijk om het niet morgen tegen mijn moeder en schoonfamilie te zeggen

iedergeval hoi hoi
en welkom en veel klus plezier met je man lief

welkom!
wij zijn in november gestopt met de pil, duurde toen ook even voor mijn menstruatie op gang kwam.. 38 dagen om precies te zijn..
Daarna alweer een normale cyclus van 29 dagen..
Wij gaan voor de 2e, maar dit is wel de 1e keer dat we er bewust mee bezig zijn (1e was niet gepland, maar wel gewenst!!)

Ik vind het ook erg moeilijk om alles voor me te houden, je wil het zo graag met trots rond vertellen, vind het dan ook erg prettig om het hier te kunnen delen!

Heel veel succes met klussen en dat we maar snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs

Welkom,

IK ben in dec 2009 gestopt met de pil. begin maart had ik mijn eerste menstruatie die gelijk 3 en halve maand duurde. daarna was ik om de week ongesteld en nu zit er gelukkig meer ruimte tussen. maar helaas nog steeds onregelmatig. wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. dus ik hoop nu toch echt wel snel zwanger te mogen worden.

groetjes hilda

Hoi Chantal, welkom hier!!!

Ik ben in november gestopt met de pil, omdat we graag in het nieuwe jaar aan de knutsel wouden gaan. Ik heb eerst gewacht tot ik vanzelf ongi werd en dat was met de kerst. Ik heb een cyclus van 31 dagen en was afgelopen week al over tijd. Ben helaas gisteren zeer heftig ongi geworden. Ik slik wel al vanaf dat ik gestopt ben met de pil foliumzuur.

Ik hoop echt voor iedereen, en dat meen ik echt, dat we dit jaar allemaal op een hele mooie roze of blauwe wolk mogen gaan zitten.

Meid heel veel klus plezier en als je wat dwars zit, er zijn hier altijd ogen die je verhaal willen lezen en met je meeleven. We maken nu zo'n beetje allemaal hetzelfde mee.

Knufff Tamara

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Iedereen hier is erg open, dat is fijn! Ik hoop ook, zoals Tamara schrijft, dat we dit jaar allemaal op een hele mooi roze of blauwe wolk mogen gaan zitten. Ik wacht het af..

Groetjes, Chantal

Hoi Chantal,

Welkom hier! Het is inderdaad allemaal erg spannend.. Wij zijn nu een half jaartje "bezig" en hoop op valentijnsdag (weer) een positieve test in handen te hebben.
Ook onze eerste.. zo welkom!

succes, veel geluk, liefde en gezondheid gewenst!
Liefs Lisette

Terug
Bovenaan