Nieuw op forum

Hallo allemaal,

Voor t eerst meld ik me aan voor een forum.
Laat ik me eens voorstellen:
Ik ben 27 jaar en moeder van een zoontje (10-06-2014). Al vrij snel was er een wens voor een tweede, maar gezond verstand vond dat we nog even moesten wachten.
Sinds deze maand besloten er weer voor te gaan en vandaag 1 dag na NOD.
Ik merk dat ik behoefte heb aan af en toe contact met andere moeders (lekker kletsen met onbekenden voelt soms prettiger..)
Ik hoop hier lief en leed te kunnen delen!
 
Wat leuk dat jullie er zo snel weer voor gaan. Succes! Tussen mijn mannetjes zit 14 maanden. Druk maar ook heel erg leuk.
 
Hallo, Ik ben nieuw op het forum, ik ben 25 jaar en wij zijn nu "pas" 12 maanden bezig om zwanger te worden, nadat ik gestopt was met de pil werd ik niet ongesteld, dat zo een half jaar lang. Ik ben toen gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis omdat er iets niet goed kan zitten als je na een half jaar nog niet ongesteld bent. Nu blijkt dat ik een stoornis heb in mijn hormoonsysteem ( heb geen pcos), ben nu voor de 6e ronde bezig met clomid met daarvan 4 ronden een eisprong, 2 met ovitrelle spuit en de rest uit zich zelf. Alleen de bijwerkingen van clomid werden steeds erger, hebben afgelopen dinsdag gesprek gehad met de arts en gaan nu de volgende ronde als het goed is over op spuiten, zelf ben ik best wel blij mee omdat ik hier meer positieve dingen over hoor, heeft iemand hier ervaring mee?

 
Terug
Bovenaan