Nieuw op het forum + ben ik al zwanger? Spannend!

<p>Hi,  ik ben nieuw op het forum en ook nieuw op het gebied van zwanger worden. Sinds juli '18 ben ik gestopt met de pil en eigenlijk pas sinds januari bewust mijn cycle en ovulatie e.d. in de gaten aan het houden.  Afgelopen vrijdag stond mijn menstruatie gepland maar tot op heden gebeurt er weinig. Af en toe een beetje bruin verlies maar naar mijn idee is het meer "spotting" dan menstruatie.  Ik zit nu op mijn werk en opeens krijg ik een overweldigend gevoel. Geen idee waar dat vandaar komt.. laat ik dan nog maar niet beginnen over de laatste 2 weken; hoofdpijn, misselijk, moe moe moe en mood swings die ik werkelijk nooit eerder heb gehad.  Ineens denk ik, 1+1 =2.</p><p>Wie weet! Direct uit werk een test halen!  Ik heb eigenlijk geen vraag, ben meer benieuwd of iemand zich herkent in bovenstaand? Vind het echt een ding zwanger worden, heel spannend! </p>
 
Het is ook super spannend! Het kan zeker raak zijn, misschien innestelingsbloeding gehad ipv je menstruatie. Ik zou gewoon lekker een testje doen. Ik had de 2 voor 5 euro van de kruidvat en dan morgen met ochterdurine testen. Een streepje is een streep. Zie je weinig of niks dan over paar dagen nog keer testen want het zwangerschapshormoon verdubbelt steeds om de zoveel dagen. Succes en laat het even weten!
 
Nou.. gelijk na werk naar de Kruidvat gehaast, guess what? Tijdens het testen kwam de menstruatie op gang.. Moest eigenlijk wel lachen. Heb ik weer! Sinds het stoppen met de pil ben ik geen één keer over tijd geweest en direct een normale cyclus van 28 dagen vandaar dat ik dacht, zou het al raak zijn.. 
Volgende ronde! Kan na mijn menstruatie wel met de ovulatie testen beginnen die heb ik gister ook maar direct gekocht. 
Zijn jullie al een tijdje bezig? Vind het best een eng idee dat je hier geen controle over kan hebben, behalve op je ovulatie letten dan maar verder moet je maar afwachten..
 
 
Hoi,
ik praat graag mee! Vervelend om te horen dat het deze keer helaas niet gelukt is..
Mijn partner en ik zijn ook al een tijdje bezig, zo rond juni vorig jaar zijn we 'begonnen'. Mijn vriend heeft een schildklier aandoening waardoor hij hormonen moet slikken, dit kan helaas tegenwerken in het zwanger raken.
Deze maand had ik ook wel iets geks, ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden.. Ik ben toevallig vandaag op mijn NOD ongesteld geworden. Maar ik was echt in de overtuiging dat ik zwanger zou zijn.. ik had namelijk 2 dagen geleden bij het afvegen (i'm sorry, TMI) helder rood bloedverlies, maar dit zette niet door. De dag daarop wel héél licht bij het afvegen bloedverlies. Maar verder geen last etc. Tot vanochtend, veel donkerrood bloed en buikkrampen. Wat denken jullie, start van mensturatie, of wellicht een langere innesteling? 
 
Hi, 
Ik denk dat wanneer je op de NOD ongesteld wordt, dat het dan ook echt je menstruatie is, maar.. je weet het nooit! Ik zou gaan testen, dan weet je het zeker. Inmiddels best veel verhalen gelezen omdat dit voor mij zo nieuw is, overtijd etc.. dat ik er inmiddels wel achter ben dat je lichaam zich raar kan gedragen en volgens mij ben je ook meer bewust van alles. Ik wel in ieder geval haha.. 
Succes! Ik ga voor je duimen :) 
 
 
 
Terug
Bovenaan