Nieuw op het forum dus even voorstellen

Hoi medezwangeren,

Ik lees al wel een tijdje mee maar ik was er nog niet aan toe om mee te babbelen.   Nu dus wel! Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend op 13 september. Afgelopen maandag de 1e echo gehad en daar zagen we een mooi kloppend hartje! Omdat we hiervoor een miskraam hebben gehad was ik wel wat zorgelijk.
Ook hier last van de kwaaltjes....Ook ik eet als een bouwvakker  en ben bij vlagen beroerd. En KOUD...ik heb het ongelooflijk KOUD...Krijg het gewoon niet warm...
Oh ja ik ben 32 en heb al een zoontje van 2,5 die echt doorheeft dat mama niet helemaal zichzelf is en hier goed gebruik van maakt...

Nou, dit was zo'n beetje mijn verhaal...en zal vanaf nu ook meekletsen!

Groetjes mamaloe

hoi mammaloe,

van harte gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was op de echo, dat geeft weer een hoop rust.

Ook ik ben vandaag nieuw op het forum las ook al stiekem mee, en nu ingelogd met 7 weken zwangerschap

Ik heb al een dochtertje van bijna twee en ben zelf 28 jaar,
17 februari mijn eerste echo, best wel spannend want ik heb wel een weekje wat oud bloed verloren maar geen krampen en aangezien ik dat bij mijn dochters zwangerschap ook had maak ik me niet echt zorgen maar zal ik gerust zijn als alles goed is en dat ik straks echt wat te zien krijg op de echo.

Verder voel ik me wel echt zwanger, mijn buik groeit al heel erg, veel eten
en misselijk,gevoelige borsten heb ik nooit gehad ook niet bij de eerste, zelfs niet bij de borstvoeding dus dat is een meevaller,

geniet van je zwangerschap en tot ziens in het forum

groetjes mamma van tessa

hoi mamaloe

gezellig he lekker kleppen over je zwangerschap, ik ben ook net nieuw (zie "mijn voorstel topic")
ook ik heb het ontzettend koud!!!! en ben misselijk, dat had ik bij de 1e niet zo.

Maar wat een boefje heb jij dat ie een loopje met je neemt, haha (of niet?).

ik hoop jullie (sorry weet je naam niet meer die ook reageerde) vaak te kunnen "zien" hier.

x Petra

Terug
Bovenaan