Nieuw op het forum en mijn verhaal

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Na het lezen van alle verhalen, heb ik de stap genomen mijzelf aan te sluiten bij het forum. De reden is namelijk ook dat ik op het moment 4 volle dagen overtijd ben.

Ik had afgelopen woensdag moeten worden. Heb een zeer regelmatige cyclus al jaren van 28 dagen. Nu nog steeds niks.
Mijn onderbewustzijn lijkt het al opgegeven te hebben dat ik nog ongesteld zal worden en bevestigd het zwanger zijn. Toch wacht ik rustig af en dan wil ik van de week een test doen bij de dokter.

De verschijnselen zijn: lichte steken in mijn onderbuik en een zeer warm gevoel in mijn onderrug, afscheiding is dik wit en weinig, vandaag zijn mijn borsten wat gevoelig aan het worden maar pijn doen ze niet. En heeeeeeeel erg moe! Dat laatste vind ik het ergst want mijn hele dag gaat er aan. Ik slaap ontzettend onrustig en ben gebroken wanneer de dag aanbreekt en eindigt. Heel vermoeiend.

Ja, verder ga ik niet speculeren, maar ben wel heel erg benieuwd of iemand dit een beetje herkent.

Ik hoop dat ik wat reacties krijg van jullie want ik zou de ontwikkelingen komende dagen graag met jullie willen delen.

Groetjes

Zuska

meid niet wachten op de dokter lekker testen en dan ben je ook uit je onzekerheid

en welkom hier

groetjes poohbeer

He Zuska,
Welkom op het forum. Toen ik je verhaal las vroeg ik me af of je eigenlijk af of je wel zwanger wilt worden. In ieder geval spannend.....heel veel succes!
lfs Joet

Dank jullie voor de reacties! En Joet, ik wil wel zeker zwanger zijn. Maar ben wel heel afwachtend tot dat ik het natuurlijk zeker weet. Net als vandaag. Daarnet had ik op eens een gevoel in mijn onderrug van ongesteldheidspijn, en toen ik naar de wc ging zag ik een heel licht roze afscheiding.

Ik dacht gelijk , ik word ongesteld! Maar zou het ook wat anders kunnen zijn. Ik vind het zo raar, het lijkt alsof de duivel er mee speelt.

Want vanochtend heb ik het mijn partner verteld dat ik dus al dagen overtijd ben, die reageerde positief. En hoe ik het heb gezegd begint mijn lichaam raar te doen.

Maar ja, ik wacht gewoon af! Jullie horen het van me!

Groetjes,
Zuska

De verschijnselen van zwanger zijn, zijn vaak bij iedereen anders.
Vind het knap dat je zo afwachtend ben, ik had vrijdag al 2 testen gedaan terwijl ik morgen pas m'n NOD verwacht (dus testen had weinig zin).
Als je altijd heel regelmatig bent en nu al ruim overtijd bent, dat zou je bijna wel zeggen dat je zwanger bent.
Ik hoop dat je zwanger wilt worden en dat je het ook bent en dat je toch ook nog wel op een roze wolkt komt, wat dat hoort er wel bij.
Maar ik zou echt niet willen/kunnen wachten tot een bezoek aan de huisarts, testen zijn zo betrouwbaar en overal te koop!
Nou succes hoor.

Terug
Bovenaan