Nieuw op het forum

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Sinds vandaag ben ik  nieuw op het forum. Heb al wel een paar keer reacties van anderen gelezen en ben ondertussen aardig op de hoogte van 'NOD', 'cervixslijm', 'klussen' en 'rode duivels'...

Ik ben 32 jaar en mijn vriend en ik proberen voor de eerste keer zwanger te raken. Eind april ben ik gestopt met de pil en ik ga na een eerste 'normale' maandelijkse periode (dus geen ontrekkingsbloeding) voor ronde 1...

Erg spannend allemaal. Je vraagt je toch af of alles wel werkt in je lichaam en of je wel in staat bent om zwanger te worden. We zullen het zien....

Groetjes,
Mariska

Hoi Mariska, spannend he als je samen de keus heb gemaakt  om voor een kindje te gaan. Ik ben 25 jaar en ben ook bezig voor mijn eerste, en ook elke maand is het weer spannend. EN ja helaas steeds geeindigd in een teleurstelling maar we blijven hopen.
Ik wens je heel veel succes en als je vragen hebt, dan stel je die maar.

Groetjes en veel liefs natascha

Hoi Natascha,

Ben je zelf al lang bezig om zwanger te raken, of ook pas net begonnen net als ik?
Heb zelf net ontdekt dat na 15 jaar pilgebruik mijn cyclus lekker regelmatig verloopt, dus daar ben ik wel blij om. Ik was maar 1 dag te vroeg ongesteld afgelopen maand en zou nu ongeveer moeten gaan ovuleren, dus vriendlief mag in actie komen :)

Hou me op de hoogte van jouw ervaringen, ben wel benieuwd hoe een ander dit proces ervaart (met alle spannende momenten en onzekerheden van dien...)

Groetjes en liefs,
Mariska

Terug
Bovenaan